کسب درآمد میلیونی با بیت کوین

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال جهان

کسب درآمد میلیونی با بیت کوین

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال جهان

آموزش کسب درآمد از طریق بیت کوین،راهنمای دریافت بیت کوین,bitcoin

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بیت کوین


استخراج ارز دیجیتال بیت کوین bitcoin

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج



لینک دانلود برنامه :

https://goo.gl/N899iN


لینک کانال تلگرام ( توضیحات کامل تر در تلگرام ) :


استخراج بیت کوین می تواند بسیار سودآور باشد به شرطی که برق ارزان و سخت افزار مناسب این کار را داشته باشید. به خاطر داشته باشید که استخراج بیت کوین رقابتی است. کشور چین به دلیل برق ارزان تر غالب استخراج بیت کوین جهان را در اختیار دارد.

تا چند سال پیش استخراج بیت کوین عمدتا با CPU یا همان پردازنده‌‌ها انجام می‌گرفت و سیستم‌های خانگی معمولی هم می‌توانستند به استخراج سودآور بیت کوین بپردازند. اما با گسترش شبکه بیت کوین و ماینرهای آن امروزه استخراج به صرفه بیت کوین فقط با تراشه‌های مخصوصی به نام‌ ای‌سیک (ASIC) امکان پذیر است.
ماینر بیت کوین ای‌سیک(ASIC) چیست؟

با گسترش شبکه بیت کوین و تراکنش های آن، استخراج بیت کوین با کامپیوتر های معمولی اصلا به صرفه نیست. برای استخراج به صرفه بیت کوین به سخت افزار تخصصی ASIC نیاز خواهید داشت.

ابتدا ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را برای پردازنده های کامپیوتری (CPU) طراحی کرد. بعد از چند سال استخراج کنندگان بیت کوین کشف کردند که می‌توانند از کارت های گرافیکی قدرت بیشتری داشته باشند و از کارت های گرافیکی توسط ساخته شده توسط ASIC ها (مدارهای مجتمع با کاربرد خاص) استفاده کردند.

امروزه تمام استخراج های بزرگ و اصلی بیت کوین بر روی سیستم های تحت ASIC انجام می شود. به نوعی سخت افزارهای ASIC بیت کوین متخصص استخراج بیت کوین و هسته ی اصلی دستگاه های استخراج بیت کوین هستند.

در ویدئو زیر میتوانید با این مفهوم بهتر آشنا شوید :

 

به طور کلی فرایند استخراج به صرفه بیت کوین به صورت زیر است:

۱- تهیه دستگاه استخراج ای‌سیک مناسب

۲- نصب کیف پول بیت کوین

۲- اتصال دستگاه به استخر استخراج و شروع به کار استخراج
تهیه دستگاه‌ استخراج مناسب

شرکت بیت مین (Bitmain) معروف‌ترین و بزرگترین شرکت سازنده دستگاه‌های استخراج برای عموم است. دستگاه‌های استخراج این شرکت تحت عنوان Antminer در بازارهای جهانی به وفور یافت می‌گردند. با این حال به تازگی شرکت‌های زیادی برای رقابت با بیت مین دستگاه‌های استخراج خود را به بازار عرضه می‌کنند.

دستگاه‌های استخراج به تعداد محدود و در فواصل زمانی مختلف تولید می‌گردند لذا در زمان خرید به جزئیات مدل دستگاه دقت کنید تا در محاسبه سود دچار مشکل نشوید.

به عنوان مثال دستگاه استخراج انت ماینر S9 بیت کوین مدل‌های مختلفی دارد و مدل‌های سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ آن در بازار موجود است. بدیهی ست که مدل‌های ۲۰۱۸ آن قدرتمندتر هستند.

دستگاه‌های استخراج معمولا ابتدا توسط تولیدکننده با قیمت پایین‌تر پیش‌فروش می‌شوند و بعد در بازار پخش می‌گردند. به جز سایت‌های رسمی تولیدکنندگان، دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سایت‌های مختلفی از جمله آمازون و ای بی هم به فروش می‌رسند. البته به دلیل تحریم های ایران، خرید مستقیم دستگاه های استخراج از این سایت‌ها امکان پذیر نیست و به ناچار باید از واسطه‌ها کمک بگیرید.

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

چند عامل مهم برای خرید دستگاه های استخراج بیت کوین تحت ASIC باید در نظر گرفته شود:

میزان هش – دستگاه استخراج بیت کوین موردنظر چند هش در ثانیه تولید می کند؟ هش بیشتر در آمد بیشتر.

کارامدی – شما باید نسبت به میزان سرمایه و درآمدی که می خواهید، دستگاهی را انتخاب کنید که مصرف برق آن با سرمایه و درآمد موردنظر شما سازگار باشد. برق خانگی در بسیاری از کشورها از جمله ایران، قیمت بالایی دارد و مصرف برق دستگاه های استخراج بسیار بالا است. به همین دلیل برای استخراج به صرفه باید از برق صنعتی استفاده کنید.

قیمت – این عامل هم نسبت به سرمایه شما باید موردتوجه قرارگرفته شود. همچنین زمان بازگشت سرمایه و سوددهی هم باید در نظر گرفته شود.

دستگاه استخراج را فقط بر اساس قیمت یا فقط هش ریت خریداری نکنید. بهترین دستگاه ASIC، کارآمدترین آن است. هدف پول است. کارآمدترین دستگاه‌ استخراج دستگاهی است که هش بیشتر و مصرف برق کمتری داشته باشد یا به طور کلی میزان بازگشت سرمایه آن سریع‌تر باشد.

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج
بررسی سودآوری

شما می توانید از بخش ماشین حساب استخراج سایت ارزدیجیتال، نسبت به قیمت برق، هش ریت و میزان برق مصرفی پاور دستگاه، سود خود را محاسبه کنید. حتما مطمئن شوید که هزینه های برق را به درستی حساب می‌کنید چون سود و ضرر واقعی در این کار به مصرف برق خیلی بستگی دارد.
آیا می‌توانم با دستگاه استخراج بیت کوین به استخراج ارزهای دیجیتال دیگر هم بپردازم؟

هر دستگاه استخراج ای‌سیک از یک الگوریتم رمزنگاری خاص پشتیبانی می‌کند. الگوریتم استخراج بیت کوین SHA-256 است. بنابراین شما می‌توانید دستگاه‌های استخراج بیت کوین چند ارز دیجیتال دیگر که روی این الگوریتم فعالیت می‌کنند را استخراج کنید.

البته توجه داشته باشید که در بیشتر دستگاه‌ها، استخراج همزمان فقط یک ارز دیجیتال ممکن است. به طور مثال شما نمی‌توانید با یک دستگاه استخراج Antminer S9 هزمان بیت کوین و ارز دیجیتال دیگری را استخراج نمایید و فقط باید یکی را انتخاب کنید.
معرفی اجمالی دستگاه‌های استخراج بیت کوین ASIC

همانطور که گفتیم دستگاه‌های استخراج بسیار زیادی برای بیت کوین (و به تازگی برای سایر ارزهای دیجیتال) ساخته شده اند که شما می‌توانید از بخش ماینرها، جزئیات این دستگاه‌ها را مشاهده فرمایید.

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

ورود به بخش ماینرها

سه دستگاه‌ استخراج پرکاربرد بیت کوین:
۱- Bitmain Antminer S9

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

این دستگاه با قدرت هش ۱۴٫۰ TH/s یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین دستگاه های ASIC بیت کوین است. در اواخر سال ۲۰۱۶ شرکت bitmain رسما از ماینر جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه دارای قدرت هش ۱۴ تراهش و مصرف انرژی ۱۳۷۵ وات است. antminer s9 از یک فن خنک کننده قدرت مند بهره می برد. با این وجود باید از آن در محیط های خنک استفاده کرد. دستگاه با استفاده از کابل Ethernet به شبکه متصل می‌شود. قیمت این دستگاه حدود ۵۰۰ تا ۱,۰۰۰ دلار در فروشگاه های مختلف متغیر است. به تازگی در سال ۲۰۱۸ مدل «i» این دستگاه عرضه شده است که کارآمدی بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد.
۲- ۸NanoCompat

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

اکنون که در حال نگارش این مقاله هستیم، این دستگاه قدرتمندترین دستگاه استخراجی است که برای بیت کوین تولید شده و در مرحله پیش‌فروش قرار دارد. این دستگاه ۴,۰۰۰ دلاری حدود ۳۸TH/s قدرت هش دارد که توسط شرکت AsicMiner تولید شده است. میزان برق مصرفی این دستگاه ۲۳۰۰W است و از مزایای آن می‌توان به وجود فن‌های قدرتمند در جلوی دستگاه اشاره کرد. وزن ۴۰ کیلویی این ماینر کمی خریداران را به شک و تردید می‌اندازد.
۳- Bitmain Antminer T9

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

Antminer T9 با قدرت ۱۲٫۵ (مدل‌های قدیمی‌تر: ۱۱ و ۱۰) تراهش و مصرف انرژی ۱۵۷۶ یکی از قدرتمند ترین و البته پرمصرف ترین دستگاه های استخراج ASIC جهان است. این مدل از نظر ظاهری و سخت افزاری بسیار مشابه با مدل S9 است. قیمت آن حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار در فروشگاه های مختلف متغیر است. به دلیل مصرف بالای انرژی، برق خانگی به هیچ وجه برای این دستگاه مناسب نیست.
تجهیزات موردنیاز استخراج

علاوه بر دستگاه های ASIC استخراج، به تجهیزات جانبی دیگری در فرایند استخراج نیاز است :

منبع تغذیه یا پاور – سخت افزارهای استخراج بیت کوین نیاز به دستگاه منبع تغذیه یا پاور قوی برای استفاده از برق دارند.

فن های خنک کننده – سیستم های استخراج بیت کوین گرمای بسیار زیادی تولید می کنند. محیط خنک و استفاده از فن های قوی برای عملیات استخراج بسیار مهم است.

اینترنت پایدار – استخراج به اینترنت خیلی پرسرعتی نیاز ندارد اما پایدار بودن و عدم قطعی آن مهم است. بهترین نوع اینترنت برای استخراج اینترنت Adsl است که اگر خط تلفن ثابت داشته باشید، می توانید از طریق مخابرات یا شرکت های خصوصی سرویس Adsl خود را فعال کنید. سرعت اینترنت ۲ تا ۴ مگ برای استخراج مناسب است. برای اتصال به Adsl نیاز به یک مودم دارید. یک مودم ساده و بادوام کافی است. با کابل Ethernet می توانید مودم خود را به دستگاه متصل کنید. توجه داشته باشید باید تا حد امکان قطعی و وصلی مودم را کم کنید. قطعی و وصلی اینترنت، فرایند استخراج را با مشکل مواجه می‌سازد.
پیوستن به استخرهای استخراج و شروع به کار

پس از تهیه دستگاه و انتخاب کیف پول بیت کوین به مهمترین قسمت آموزش یعنی شروع کار می‌رسیم. برای استخراج بیت کوین یا هر ارز دیگری باید به یک استخر استخراچ بپیوندید. استخر استخراج محل مجازی است که استخراج کنندگان در آن جمع می شوند و همه برای استخراج یک بلاک تلاش می کنند. در این روش هر ماینر یا استخراج کننده بر اساس توان پردازشی خود سود می‌برد.

بدون پیوستن به استخر استخراج شانس شما برای ماین یک بلاک بسیار کم خواهد بود و فقط فارم های استخراج بزرگ به صورت مستقل کار می‌کنند. مشهورترین استخرهای استخراج بیت کوین:


آموزش تصویری بدست آوردن بیت کوین bitcoin
 
آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

حجم استخراج در استخرهای استخراج معتبر
۱۰ استخر استخراج برتر بیت کوین
Antpool
BTC.top
BTC.com
Bixin
BTCC
F2pool
ViaBTC
BW Pool
Bitclub
Slush
آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

مرکز این استخر در چین  و متعلق به شرکت Bitmain است.
برای استفاده از این استخر استخراج باید در سایت Bimain ثبت نام کنید.
حدود ۲۵ درصد از ظرفیت استخراج در Antpool انجام می شود.

آدرس سایت: www.antpool.com

شما باید یکی از استخرهای استخراج بیت کوین را انتخاب کنید وب با مراجعه به سایت رسمی آن تنظیمات مورد نیاز برای راه‌اندازی دستگاه خود را بیابید. دستگاه‌های ماینر مخصوصا مدل‌های جدید آن دارای رابط کاربری ساده هستند. راه‌اندازی دستگاه‌های استخراج ای‌سیک به مانند راه‌اندازی یک مودم adsl است و با چند کلیک انجام می‌گردد.
استخراج بیت کوین بدون خرید دستگاه؟

امکان استخراج با سیستم های خانگی وجود دارد اما اگر قصد کسب درآمد دارید آن را فراموش کنید. همچنین با اجاره کردن سرویس های ابری می توانید بدون سخت افزار استخراج را انجام دهید که البته به دلیل نوسانات بازار ارزهای دیجیتال ممکن است کمی ریسک به همراه داشته باشد.
راهنمای استخراج ابری

آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج

در استخراج ابری، شما می توانید بخشی از سخت افزار شرکت های بزرگ را برای عملیات استخراج اجاره کنید. با این کار شما فقط به یک کامپیوتر ساده برای ارتباطات و یک کیف پول نیاز خواهید داشت.

مزایای استخراج ابری:

    بدون نیاز به مکان
    بدون هزینه برق اضافی
    بدون نیاز به تجهیزات
    مشکلات خنک کردن تجهیزات وجود ندارد
    به تامین و تنظیم کنندگان تجهیزات نیاز نخواهید داشت

معایب استخراج ابری:

    ریسک کلاهبرداری
    استخراج غیرشفاف
    هیجان کمتر (اگر شما یک عاشق کامپیوتر هستید که جمع آوری سیستم را دوست دارید!)
    سود پایین تر – اپراتورها باید هزینه های خود را تامین کنند
    نوسانات قیمت که ممکن است باعث کم شدن سود یا توقف فعالیت شود
    عدم کنترل و انعطاف پذیری

انواع استخراج ابری

به طور کلی، سه نوع استخراج از راه دور وجود دارد :

۱- استخراج میزبانی(Hosted mining)
اجاره یک دستگاه استخراج که توسط ارائه دهنده میزبانی شده است.

۲- استخراج میزبانی مجازی (Virtual hosted mining)
یک سرور خصوصی مجازی (کلی) ایجاد کرده و نرم افزار استخراج خود را نصب کنید.

۳- قدرت هش اجاره ای (Leased hashing power)
اجاره مقداری قدرت هش، بدون داشتن یک کامپیوتر فیزیکی یا مجازی شخصی و اختصاصی. (این روش محبوب ترین روش استخراج ابری است.)
سایت های معتبر استخراج ابری

سایت های زیادی برای ارائه سیستم های ابری وجود دارند در اینجا سه سایت بزرگ و پیشرو در این حوزه را معرفی می کنیم:

۱- hashflare : این سایت قدرت هش مورد نیاز برای ارز های بیت کوین، اتریوم، دش و زدکش را در اختیار شما قرارخواهد داد. آدرس سایت : www.hashflare.io (هم اکنون که در حال بروزرسانی این مطلب هستیم، این سایت استخراج بیت کوین را متوقف کرده است.)

۲- genesis-mining : یکی از بزرگترین سایت های اجاره دهنده قدرت هش با قابلیت استخراج ارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دش ، زدکش و مونرو. آدرس سایت: www.genesis-mining.com

۳- hashnest : در این سایت می توانید مقداری از قدرت هش دستگاه های شرکت bitmain را اجاره کنید. آدرس سایت: www.hashnest.com


بیشتر بخوانید :

با بیت کوین bitcoin ثروتمند شوید


نرم افزارهای استخراج بیت کوین :

پس از اینکه سخت افزارهای استخراج بیت کوین را تهیه و تنظیم کردید، باید به یک استخر استخراج بپیوندید و در آن فعالیت کنید. در اکثر دستگاه‌های استخراج بیت کوین نیاز به نرم افزار خاصی نیست و نرم افزار روی خود دستگاه به صورت پیش‌فرض قراردارد در این دستگاه‌ها با چند کلیک ساده می‌توانید فرایند استخراج را آغاز کنید.

اما برای کسانی که از دستگاه‌های خیلی قدیمی استفاده می‌کنند، در این پست بهترین استخرهای استخراج و نرم افزار های استخراج بیت کوین را به شما معرفی خواهیم کرد.
معرفی استخرهای استخراج بیت کوین

حدود ۲۴ استخر استخراج معتبر وجود دارد که می توانید سخت افزار خود را به آن ها متصل کنید و استخراج بیت کوین را آغاز کنید.
نرم افزارهای استخراج بیت کوین

حجم استخراج در استخرهای استخراج معتبر
۱۰ استخر استخراج برتر بیت کوین
Antpool
BTC.top
BTC.com
Bixin
BTCC
F2pool
ViaBTC
BW Pool
Bitclub
Slush
نرم افزارهای استخراج بیت کوین

مرکز این استخر در چین  و متعلق به شرکت Bitmain است.
برای استفاده از این استخر استخراج باید در سایت Bimain ثبت نام کنید.
حدود ۲۵ درصد از ظرفیت استخراج در Antpool انجام می شود.

آدرس سایت: www.antpool.com
معرفی نرم افزارهای استخراج بیت کوین

پس از ثبت نام در استخرهای استخراج بیت کوین، باید با سرور و نام کاربری خود با استفاده از نرم افزار به استخر استخراج متصل شوید و فرایند استخراج را آغاز کنید.

نرم افزارهای زیادی برای استخراج بیت کوین وجود دارند اما سه نرم افزار اصلی و پرکاربرد برای استخراج بیت کوین عبارتند از:
۱- نرم افزار CGminer

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

این نرم افزار در حال حاضر محبوب ترین نرم افزار استخراج بیت کوین است. CGminer نرم افزار سورس باز استخراج بیت کوین است که با زبان C برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، لینوکس و OS X نوشته شده است.

این نرم افزار شامل اورکلاکینگ، نظارت، کنترل سرعت فن و رابط کاربری ساده است. این برنامه از سه روش استخراج CPU ، GPU و ASIC پشتیبانی می کند.

نرم افزار CGminer را می تواند از اینجا دانلود کنید.

نرم افزار CGminer با محیط cmd کار می کند و با ثبت نام در یک استخر استخراج می توانید سرور و یوزر استخر استخراج خود را در نرم افزار وارد کنید و نرم افزار را فعال نمایید.

کلید های اصلی نرم افزار CGminer

۱- کلید P : تنظیم کردن استخر استخراج

۲- کلید S : تنطیمات (تعداد گرافیک، فن و …)

۳- کلید D : گزینه های اضافی

۴- کلید Q : خروج
۲- نرم افزار BFGminer

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

این نرم افزار کم و بیش شبیه نرم افزار CGminer عمل می کند. با این تفاوت که در CGminer می توان با تمام دستگاه ها فعالیت کرد اما این نرم افزار فقط مناسب دستگاه های ASIC است.

نرم افزار BFGminer را می تواند از اینجا دانلود کنید.
۳- نرم افزار GUIminer

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

این نرم افزار یک رابط کاربری ویژوال و کارپسند دارد و استخرهای استخراج زیادی را پوشش می دهد. این نرم افزار امکان استخراج با CPU و GPU را دارد اما برای دستگاه های ASIC قابل استفاده نیست.

نرم افزار GUIminer را می تواند از اینجا دانلود کنید.

بیشتر بخوانید :

کسب درآمد بیت کوین earn bitcoin

استخراج بیت کوین چه مقدار انرژی مصرف می‌کند ؟

استخراج بیت کوین به یکی از پرطرفدارترین راه‌های کسب درآمد تبدیل شده که نگرانی‌هایی نیز در زمینه‌ی مصرف انرژی ایجاد کرده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیت‌ کوین به‌عنوان با‌ارزش‌ترین ارز رمزنگاری شده‌ی جهان، تا پایان سال جاری میلادی حدود ۰.۵ درصد از مصرف انرژی برق در کره‌ی زمین را به خود اختصاص خواهد داد. این تحقیقات هیچ‌گاه مقدار صحیحی را گزارش نمی‌کنند؛ اما همین تخمین نیز نگرانی‌ها را از عواقب مصرف انرژی این رمزپول افزایش داده است.

مقدار تخمین زده‌شده، برابر با انرژی سالانه‌ی مورد نیاز کشور اتریش است؛ کشوری که ۹ میلیون جمعیت دارد. این تخمین توسط اقتصاددان مالی، الکس دوریس انجام و در مجله‌ی انرژی Joul منتشر شده است. این اولین باری است که انرژی مصرف‌شده توسط بیت‌کوین در یک مقاله‌ی جامع بررسی و چاپ می‌شود.
مجموعه مقالات بیت‌کوین

                قسمت اول: بیت کوین زیر ذره بین؛ پول رمزنگاری شده چرا و چگونه متولد شد؟
                قسمت دوم: بیت کوین زیر ذره بین؛ بررسی ساختار فنی و امنیت بیت کوین
                قسمت سوم: بیت کوین زیر ذره بین؛ نقاب ساتوشی ناکاموتو بر چهره چه کسی است؟
                قسمت چهارم: بیت کوین زیر ذره‌بین؛ بلاک چین و کاربرد آن در حوزه‌های مختلف

دوریس در مصاحبه‌ای تلفنی با نویسنده‌ی وبسایت وایس گفته است:

    اکثر مردم از مقدار انرژی مصرفی توسط بیت کوین شوکه می‌شوند. من تصور می‌کنم این واکنش، کاملا منطقی است. نیم درصد از کل انرژی مورد نیاز جهان عدد بسیار بزرگی است؛ مخصوصا اگر این انرژی برای مقصدی نه‌چندان مهم و تنها برای انجام محاسبات استفاده شود.

Bitcoin

وبلاگ دوریس با نام Digiconomist پیش از این به خاطر محاسبه‌ی انرژی مورد نیاز برای انجام یک تبادل بیت کوین به شهرت زیادی رسید. این انرژی در حال حاضر برابر با انرژی مصرفی یک خانه‌ی هلندی در طول یک ماه است. او از این نتیجه برای محاسبه‌ی انرژی مصرفی کل شبکه استفاده کرد که در حال حاضر برابر با انرژی مصرفی کشور ایرلند تخمین زده شده است.
انرژی مصرفی بیت کوین تا پایان سال جاری نیم درصد انرژی کل جهان تخمین زده شده است

دوریس در تحقیقاتی که ابتدای سال جاری میلادی انجام داد، به این نتیجه رسید که فرآیند حفظ امنیت شبکه‌ی بلاک چین بیت کوین که به ماینینگ مشهور است، بیش از سه برابر معدن‌کاوی طلا به ازای هر دلار، انرژی مصرف می‌کند.

این تحقیقات و انتشار نتایج آن در اینترنت، عصبانیت سرمایه‌گذاران بیت کوین را به همراه داشته است. آن‌ها این حرکت را حمله‌ای غیر عادلانه به بیت‌کوین می‌دانند. در همین راستا در یک تاپیک در وبسایت ردیت، انتقاداتی جدی به نتایج دوریس وارد شد و اکثر آن‌ها، موارد دیگر مانند لامپ‌های درخت کریسمس را نیز  پرمصرف دانسته‌اند. دوریس در مورد این انتقادات می‌گوید:

    طرفداران متعصبی در جامعه‌ی بیت کوین هستند که به‌ خاطر سرمایه‌گذاری در آن، علاقه‌ای به بحث در مورد مصرف انرژی ندارند. آن‌ها معتقدند این بحث‌ها به بیت کوین ضربه می‌زند. از طرفی، افراد متعددی با روی خوش از تحقیقات من استقبال کرده‌اند. آن‌ها از اینکه به این پدیده پرداخته شده و مشکل رو به‌رشد آن کشف شده است، ابراز خرسندی کرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

    استخراج بیت کوین، عامل هجوم معدن کاوان به سمت کارت‌های گرافیک
    ۸۰ درصد از ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج‌ شده است

نکته‌ی مهم این‌که خود محقق، اولین نفری است که تخمین خود را دقیق نمی‌داند. دلیل این عدم قطعیت آن است که شاید هیچ‌گاه نتوان مقدار دقیق انرژی مصرفی بیت کوین را حدس زد. البته مشخص شدن بازه‌ی مصرفی با استفاده از مدل‌های اقتصادی در این زمینه نیز مفید خواهد بود. به‌هرحال افزایش دقت در این محاسبات نیاز به اطلاعات بسیار زیادی دارد که در حال حاضر موجود نیست. به عقیده‌ی دوریس دلیل کمبود اطلاعات، فضای عموما بی‌قانون ارزهای رمزنگاری شده است.

Bitcoin
چگونه آینده‌ی مصرف انرژی بیت کوین را تخمین بزنیم

در مقاله‌ی دوریس آمده است که شبکه‌ی بیت کوین در حال حاضر ۲.۵۵ گیگاوات انرژی مصرف می‌کند و این مقدار تا پایان سال جاری به ۷.۶۷ گیگاوات خواهد رسید. این محقق برای محاسبه‌ی حداقل انرژی مصرفی شبکه، نیروی مصرفی استخراج را در کل شبکه محاسبه و آن را تقسیم بر مصرف انرژی پربازده‌ترین دستگاه ماینینگ موجود در بازار یعنی Antiminer S9 کرده است.

در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که اگر همه‌ی افراد حاضر در شبکه از پربازده‌ترین سیستم برای ماینینگ استفاده کنند، انرژی مصرفی به ۲.۵۵ گیگاوات می‌رسد. اما در حقیقت بسیاری از حاضران در شبکه از دستگاه‌های قدیمی با بازدهی پایین استفاده می‌کنند و این رقم بسیار بیشتر است. البته تعیین تفاوت این رقم‌ها و این‌که در آینده چه مقدار افزایش در مصرف خواهیم داشت، بسیار دشوار است.

علاوه بر دشواری شناسایی دستگاه‌های مورد استفاده توسط ماینرها، تعیین تعداد افراد موجود در شبکه هم آسان نیست. در حال حاضر حدود ۱۰ هزار نود در شبکه‌‌ی بیت کوین موجود است؛ اما در هر نود احتمال حضور ده‌ها یا صدها ماینر وجود دارد. این موارد باعث می‌شود اختلافات زیادی در محاسبه‌ی انرژی مصرفی رخ دهد.

دوریس برای نشان دادن تفاوت‌ها، آنتی‌ماینر اس ۹ را با دستگاه‌های پلی استیشن ۳ مقایسه می‌کند. طبق تعریف او، هش‌ریت قابل دستیابی با یک دستگاه آنتی‌ماینر با ۵۰۰ هزار دستگاه پلی استیشن برابر است. از طرفی انرژی مصرفی آنتی ماینر ۱۳۷۲ وات است و این تعداد پلی استیشن، ۴۰ میلیون وات انرژی مصرفی می‌کنند.

تحقیقات دوریس برای محاسبه‌ی انرژی مصرفی استخراج بیت کوین در آینده، با استفاده از مدل‌های اقتصادی انجام شده است. این مدل‌ها، بیت‌کوین را یک کالای مجازی می‌دانند که بازار رقابتی آن در سمت تولیدکننده‌ها جریان دارد. این محقق در مقاله‌ی خود به تحقیقات سال ۲۰۱۵ آدام هیس، اقتصاددان دانشگاه ویسکانسین در مورد اقتصاد بیت‌کوین ارجاع داده است. در این مقاله پیش‌بینی شده است که ماینرها تا زمانی که هزینه‌ی معدن‌کاوی با مقدار بیت کوین به‌دست‌آمده برابر شود، به کار خود ادامه خواهند داد.

کارت گرافیک استخراج بیت کوین Cryptocurrency Mining
بازدهی دستگاه‌های ماینینگ تأثیر بسیار زیادی روی انرژی مصرفی استخراج بیت کوین دارد

این تحقیق، به‌صورت اقتصادی بیان می‌کند که انرژی افزوده‌شده به این شبکه همیشه افزایش خواهد یافت. این افزایش زمانی متوقف می‌شود که هزینه‌ی انرژی اضافه کردن یک واحد نیروی ماینینگ برابر با ارزش بیت کوین استخراج‌شده یا کارمزد دریافت‎شده به خاطر انجام تبادلات توسط آن واحد بشود.

در این حالت، ماینرها به مرحله‌ی سربه‌سری می‌رسند و اضافه کردن واحد نیروی استخراج برای آن‌ها صرفه‌ی اقتصادی نخواهد داشت. رسیدن به این نقطه‌ی تعادل به معنای آن است که مصرف انرژی ثابت خواهند ماند یا حتی در طول زمان کاهش خواهد یافت.

محاسبات دوریس نشان می‌دهد که در حال حاضر (آخرین آمار مربوط به مارس سال ۲۰۱۸ است) ۶۰ درصد از ارزش بیت کوین استخراج‌شده توسط هر ماینر به هزینه‌ی انرژی مصرفی اختصاص خواهد یافت. طبق پیش‌بینی او، نقطه‌ی تعادل زمانی اتفاق می‌افتد که مجموع مصرف شبکه به ۷.۶۷ گیگاوات برسد.

در ادامه‌ی تحقیقات این اقتصاددان، نرخ تولید چیپ‌های استخراج بیت کوین نیز مد نظر قرار داده شده است. وی شرکت چینی Bitmain (فعال در تولید سخت‌افزار استخراج بیت کوین) را مورد مطالعه قرار داده و به این نتیجه رسیده است که این شرکت توانایی تولید چیپ‌ مورد نیاز برای رسیدن به عدد ۷.۶۷ گیگاوات را تا پایان سال جاری میلادی دارد. نکته‌ی مهم این است که در این محاسبه، قیمت بیت کوین ثابت در نظر گرفته شده و در این صورت، پس از رسیدن به نقطه‌ی تعادل، ماینرها افزایش مصرف نخواهند داشت و به حداکثر انرژی مصرفی بیت کوین خواهیم رسید.

بیت کوین
چگونه دقت محاسبات مصرف انرژی بیت کوین را افزایش دهیم؟
مقاله‌های مرتبط:

    ۵۰۰ میلیون کامپیوتر شخصی قربانی استخراج ناخواسته بیت‌ کوین
    در مورد مصرف انرژی بالای بیت کوین چه کاری می‌توانیم بکنیم؟

نقطه‌ی تعادلی که دوریس در محاسبات خود به آن اشاره کرده است، فرضیات متعددی دارد. در تعریف ساده، این یک تصویر ایستا از بازاری است که فعالیتی کاملا پویا دارد. به بیان دیگر اگر قیمت بیت کوین تغییر کند، نقطه‌ی تعادل نیز تغییر خواهد کرد. نکته‌ی اساسی همین قضیه است که قیمت بیت کوین هر روز دچار نوسانات شدید می‌شود.

دوریس در محاسبات خود ماینرها را افرادی منطقی تصور کرده است. البته او معتقد است برخی از این افراد رفتارهای ایدئولوژیکی برای استخراج بیت کوین دارند یا حتی از انرژی دزدیده‌شده برای مقاصد خود استفاده می‌کنند. این نوع استخراج را می‌توان استخراج ضررده بیت کوین نامید. به بیان دیگر او سعی دارد قیمت بیت کوین را در رفتار ماینرها بی‌اثر جلوه دهد.
نوسان قیمت بیت کوین هرگونه محاسبه‌ای را با خطای زیاد مواجه می‌کند

یکی از مثال‌های استخراج ضررده بیت کوین،‌ استفاده از ابرکامپیوترهای بنیاد ملی علوم آمریکا برای استخراج بیت کوین به ارزش ۸ تا ۱۰ هزار دلار در سال‌ ۲۰۱۴ بود. نکته‌ی مهم این است که این استخراج برای بنیاد هزینه‌ای حدود ۱۵۰ هزار دلار داشت. از طرفی، افزایش بدافزارهای معدن‌کاوی دلیلی بر این ادعا است که برخی از استخراج‌های بیت کوین، (برای قربانی) ضررده هستند. با تمام این اوصاف به این نتیجه می‌رسیم که موارد ناشناخته در مطالعه‌ی انرژی مصرفی بیت کوین بسیار زیاد هستند و نتایج منتشرشده، تنها تخمینی بسیار کلی را بیان می‌کنند.

دوریس در این مورد می‌گوید:

    در حال حاضر داده‌ی در دسترس ما بسیار محدود است. اطلاعاتی کلی در این مورد وجود دارد که عموما با هم متناقض هستند. اولین قدم این است که در مورد تجهیزات و محل‌های اصلی استخراج اطلاعات کسب کنیم تا بهتر آن‌ها را بشناسیم. ما با یک جعبه‌ی سیاه روبه‌رو هستیم که استخراج کامل اطلاعات آن بسیار دشوار است.

یکی از راهکارهایی که دوریس و نویسنده‌ی وایس برای افزایش دقت اطلاعات پیشنهاد می‌کنند، در خواست اطلاعات مصرف انرژی از واحدهای استخراج بیت کوین است. این برنامه‌ی آماری به‌زودی در روسیه اجرا خواهد شد و از سال جاری، ماینرهای ارز رمزنگاری شده باید اطلاعات خود را به سازمان‌های دولتی ارائه دهند. چالش این روش، گسترش جهانی بیت کوین است. به بیان دیگر، برای رسیدن به آمار دقیق باید آمریکا، روسیه، چین، کانادا و بسیاری کشورهای دیگر با هم همکاری کنند.

بیت کوین

در این میان برای کاهش اثرات زیست‌محیطی استخراج بیت کوین، قانون‌گذاران می‌توانند محدودیت‌هایی برای ماینرها ایجاد کنند. به‌عنوان مثال هزینه‌ی برق مصرفی برای واحدهای استخراج بزرگ را افزایش دهند یا مقدار برق مصرفی آن‌ها را محدود کنند. در ماه فوریه‌ی امسال، شهری کوچک در شمال ایالت نیویورک، معدن‌کاوی بیت‌کوین را ممنوع اعلام کرد تا از افزایش هزینه‌ی برق برای شهروندانش جلوگیری کند.
استفاده از انرژی پاک و اعمال قوانین محدودیت‌ساز، از راهکارهای این مشکل است

در حال حاضر تعداد محدودی راهکار برای جلوگیری از افزایش مصرف انرژی بیت کوین وجود دارد. مبلغان بیت کوین مانند جان مک‌آفی اعتقاد دارند که قیمت این ارز تا سال ۲۰۲۰ به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی تمایل به استخراج بیت کوین را بیش از پیش افزایش می‌دهد؛ چرا که این فرآیند بیش از هر زمانی سودده خواهد بود.

از طرفی مخالفان بیت کوین بر این باورند که بازار ارزهای رمزنگاری شده در یک حباب قرار دارد و با ترکیدن آن، قیمت‌ها کاهش شدید خواهد داشت و درخواست برای استخراج و در نتیجه انرژی مصرفی کاهش می‌یابد. علاوه بر این موارد، راه‌ حل‌های فنی مانند شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین وجود دارد که تراکنش‌ها را خارج از بلاک چین بیت کوین انجام می‌دهد و هزینه‌ی انرژی برای هر تراکنش را به مقدار قابل توجهی کم می‌کند. راه‌ حل دیگر، استفاده از توربین‌های بادی و انرژی‌های پاک برای استخراج بیت کوین است.

در نهایت پیش از هرگونه نتیجه‌گیری در مورد مشکل انرژی بیت کوین، باید چشم‌اندازی کلی از آن به دست آورد. نکته‌ی جالب این‌که رسیدن به راه‌ حل عموما نیاز به دخالت‌های دولتی دارد؛  درحالی‌که بیت کوین پدیده‌ای برای کاهش نظارت دولت است. در نتیجه به دوری باطل می‌رسیم که ارائه‌ی راهکار برای مشکل را بیش از پیش دشوار می‌کند!

بیشتر بخوانید :

آموزش بدست آوردن bitcoin


مطالب سر تا سر وب :

بیت کوین چیست ؟ | چطور می توان بیت کوین خرید؟ | ارزنگار اخبار ارز ...
https://arznegar.com/what-is-bitcoin/

Translate this page
Jan 22, 2018 - شاید واژه بیت کوین به گوش شما خورده باشد و دوست دارید بدانید بیت کوین چیست و چه کاربردهایی دارد. بیت کوین (Bitcoin) یک ارز دیجیتال و مجازی ...
بیت کوین چگونه کار می کند؟ - بیت کوین - Bitcoin.org
https://bitcoin.org/fa/how-it-works

Translate this page
به عنوان یک کاربر جدید، می توانید بدون دانستن جزئیات فنی شروع به کار با بیت کوین کنید. همین که یک کیف پول بیت کوینی روی کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه ...
بیت کوین چیست ؟ همه چیز درباره بیت کوین + ویدئو – ارز دیجیتال
https://arzdigital.com/what-is-bitcoin/

Translate this page
بیت کوین چیست؟ بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما ...
بیت کوین چیست؟ – ارز دیجیتال
https://arzdigital.com/what-is-bitcoin-2/

Translate this page
بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش ...
بیت‌کوین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بیت‌کوین

Translate this page
از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. ... بیت‌کوین را شخص یا گروهی از اشخاص ناشناس تحت نام ساتوشی ناکاموتو اختراع و در سال ۲۰۰۹ به ...
استخراج (ماینینگ) بیت کوین چیست و چگونه می‌توان با آن کسب درآمد ...
https://mihanblockchain.com › بلاگ › مقالات

Translate this page
Jun 5, 2018 - حتما اصطلاح استخراج بیت کوین (ماینینگ) به گوشتان خورده است و این سوال برایتان ایجاد شده چطور می‌توان اینکار را انجام داد. آیا با استفاده از ...
بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟ - آپارات
https://www.aparat.com/.../بیت_کوین_چیست_و_چگونه_کار_می_...
- Translate this page
‫Video for بیت کوین چیست‬‎
▶ 11:28
Mar 12, 2018
کوینیت در این ویدیو در خصوص بیت کوین، این که چه چیزی است؟ چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ چگونه کار می کند؟ بلاک چین و بلاک چیست؟
بیت کوین چیست؟ | چطور
https://www.chetor.com › ... › سرمایه گذاری › بیت کوین چیست؟

Translate this page
Rating: 90% - ‎52 reviews
Sep 5, 2018 - بیت کوین چیست. بیت‌ کوین یک نوع واحد پولی مجازی است که از بستر اینترنت و توسط کامپیوترهای بسیار قوی شکل گرفت و در میان مردم رواج ...
معرفی بیت کوین به زبان ساده من - ویرگول
https://virgool.io/.../معرفی-بیت-کوین-به-زبان-ساده-من-uwm61uq...

Translate this page
این روز ها از من زیاد در مورد بیت کوین سوال می شود که بیت کوین چیست و چگونه پدید آمد ؟ چرا بیت کوین اینقدر با ارزش شده است؟ و سوال مهم تری که بیشتر از همه سوال ...
بیت کوین چیست ؟ فارس کریپتو
www.farscrypto.com › بیت کوین

Translate this page
این مطلب برای کسانی تهیه شده است که میخواهند بدانند بیت کوین چیست و بیت کوین چطور کار میکند؟ در ادامه قصد بررسی بیت کوین و جواب به سوال بیت کوین ...
نحوه ساخت حساب بیت کوین و کار با آن در بلاک چین - Exchanging.ir
https://exchanging.ir/حساب-بیت-کوین/

Translate this page
نحوه ساخت حساب بیت کوین و کار با آن در بلاک چین؛ خرید آنلاین بیت کوین؛ فروش بیت کوین؛ تبدیل بیت کوین به ... در این آموزش، تمرکز ما روی ساخت حساب بیت کوین است ولی با ساخت حساب درسایت بلاک چین، علاوه بر بیت .... کانفرم چیست؟
بیت کوین چیست | بیت کوین چگونه کار می کند | استخراج بیت کوین
https://payment24.ir › ... › بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟

Translate this page
Oct 29, 2017 - آیا می‌دانید بیت کوین چیست؟ طی چند سال گذشته، خرید بیت کوین به خوبی توجه عمومی را به خود جلب کرده و برخی را هم به ثروت هنگفتی رسانده است.
آموزش ساخت کیف پول بیت کوین | کیف پول بیت کوین چیست؟
https://click.ir › آموزش

Translate this page
Sep 9, 2018 - ساخت کیف پول بیت کوین برای نگهداری و مدیریت این ارز دیجیتالی ضروری است. در این مطلب آموزش ساخت کیف پول بیت کوین را به شما آموزش می‌دهیم.
بیت کوین / Bitcoin - زومیت
https://www.zoomit.ir/tag/bitcoin/

Translate this page
بیت کوین / Bitcoin یک واحد پول رمزنگاری شده و مجازی محسوب می‌شود که از امنیت بالایی برخوردار بوده و با هدف رهایی از سیستم‌های دست‌و‌پاگیر و بحران‌‌ساز متمرکز مالی ...
بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد ؟ - مقالات و آموزش ها - گروه رادیب
https://radib.com/.../بیت-کوین-چیست-و-چه-کاربردی-دارد-؟.html

Translate this page
بیتکوین چیست؟ Bitcoin یک ارز دیجیتال است که در سال 2009 ایجاد شده و از تکنولوژی های پیشرفته برای پرداخت های امن و ذخیره سازی پول استفاده می کند.
آموزش ویدیویی بیت کوین چیست؟ (معرفی بیت کوین و ده ها ارز دیجیتالی ...
https://faranesh.com › آموزش‌ها › کسب‌وکار

Translate this page
May 7, 2018 - این دوره با موضوع معرفی بیت کوین و ده ها ارزدیجیتالی معتبر و با هدف سرمایه گذاری در بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال آماده شده است و علاوه بر ...
بیت‌کوین چیست؟ معرفی کامل ارز دیجیتال و بلاک‌چین - اقتصاد نیوز
https://www.eghtesadnews.com/.../210310-بیت-کوین-چیست-معر...

Translate this page
Apr 26, 2018 - اقتصاد نیوز : بیت‌کوین از سال ۲۰۱۷ میلادی شروع به جولان در بازار نوظهور ارزهای دیجیتال کرد. صعود به قیمت ۲۰ هزار دلاری نهایت رشد این ارز در سال ...
بیت کوین 114,823,699 تومان (0.58%↑) - کوین سرا
https://coinsara.com › bitcoin-chart

Translate this page
قیمت بیت کوین، چارت بیت کوین، اطلاعات ضروری بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال. بیت کوین(به انگلیسی: Bitcoin؛ نماد: BTC) یک ارز دیجیتال رمزپایه یا رمزنگاری شده است. ارز بیت کوین در واقع ... توکن غیرقابل تعویض چیست؟ صرافی بیت ...
Bitcoin (بیتکوین) چیست؟ - سکان آکادمی
https://sokanacademy.com/blog/1849/بیتکوین-چیست

Translate this page
Jun 6, 2018 - Bitcoin (بیتکوین) چیست؟ Bitcoin نوعی واحد پول دیجیتال است که بر اساس اصول Cryptography (رمزنگاری) عمل می‌کند که یکی از ارزهای رمزپایه‌ای ...
Aftabgardan - بیت‌کوین (BitCoin) چیست؟ (آشنایی با پول‌های مجازی)
https://aftab.cc/tutorial/599

Translate this page
بیت‌کوین یک واحد پول مجازی است که از طریق یکسری الگوریتم‌های ریاضی بدست می‌آید. اما این واحد پول اینترنتی دقیقا چیست و چگونه بوجود آمده؟ چه خوبی‌ها و بدی‌هایی ...
بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد؟ | هر چیزی که باید درباره بیت کوین ...
https://tiktheme.com › وبلاگ › گوناگون

Translate this page
Aug 15, 2018 - بیت کوین چیست؟ بیت کوین در واقع یک شبکه و ارز پرداخت جدید می باشد. تراکنش های این شبکه هیچ سرویس دهنده مرکزی شخص ثالثی برای تایید ...
آموزش بیت‌کوین: چگونه بیت‌کوین بخریم و با امنیت بالا آنرا نگهداریم؟
https://www.bourseiness.com/bitcoin

Translate this page
Jump to ویژگی‌های اصلی بیت‌کوین چیست؟‎ - شبکه بیت‌کوین توسط هیچ مرکز معتبری کنترل نمی‌شود. هر دستگاهی که بیت‌کوین استخراج می‌کند و تراکنش‌ها را ...
بهترین روش خرید و فروش بیت کوین چیست؟ - بیت کوین بخریم؟
https://arz-digital.site123.me/.../بهترین-روش-خرید-و-فروش-بیت-...

Translate this page
در این مطلب با معرفی یک بازار بین المللی خرید و فروش بیت کوین که ایرانیان نیز می توانند در آن فعالیت کنند در خدمت شما هستیم. هم امکان خرید بیت کوین با ریال و ...
(ویدئو) بیت کوین چیست؟ - فرارو
https://fararu.com/fa/news/339707/ویدئو-بیت-کوین-چیست

Translate this page
بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش ...
تفاوت میان بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، بیت‌کوین گلد و رمزپول‌های دیگر ...
https://blog.faradars.org/whats-the-difference-between-bitcoin-bitco...

Translate this page
Jun 9, 2018 - معنی هارد‌فورک (Hard Fork) بیت‌کوین چیست؟ در حوزه نرم‌افزارهای رایانه، فورک به معنی این است که یک توسعه‌دهنده یک کد موجود را انتخاب کرده، آن را ...
بیت‌کوین چیست؟ | کوینیت
https://www.coinit.ir › از کجا شروع کنم؟

Translate this page
Nov 21, 2017 - بیت‌کوین نوعی ارز یا پول دیجیتال است که به صورت الکتریکی و مجازی ساخته و نگهداری می‌شود. کسی بیت‌کوین را کنترل نمی‌کند. بیت کوین مثل ...
بیتکوین چیست؟ | کوین ایران
https://coiniran.com/what-is-bitcoin/
حتما این سوال برایتان پیش آمده که بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟ بیت کوین (Bitcoin) (یا بیتکوین) یک نوآوری اینترنتی با کارکردهای مشابه...
بیت کوین/ارز رمزی چیست؟ - راه بیت کوین - RaheBitcoin
https://rahebitcoin.com/بیت-کوین-ارز-رمزی-چیست؟/

Translate this page
بیت کوین یک شبکه توافقی است که یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً یجیتال را بوجود آورده است. این اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکز است ...
۵۰ حقیقت درباره‌ بیت کوین که دود از سرتان بلند می‌شود - مجله کسب و ...
https://bazdeh.org/حقیقت-درباره‌-بیت-کوین/

Translate this page
در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۵۰ حقیقت درباره‌ بیت کوین را بدانید. بیت کوین از نوامبر ۲۰۰۸ ... زنجیره‌های بلوکی مجاز هستند. مطلب مرتبط: بیت کوین چیست ...
بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟ با انواع کیف پول ارز دیجیتال آشنا ...
https://netnevesht.com/بهترین-کیف-پول-بیت-کوین-چیست-؟/

Translate this page
بهترین کیف پول بیت کوین چیست ؟ انواع کیف پول ارز های دیجیتالی که اعتبار و امنیت کافی دارند و می توان به عنوان یک Wallet امن برای بیت کوین.
حواستان به ریسک نوسانات بیت‌کوین باشد / راز بیت کوین چیست؟
https://www.iranhoshdar.ir/Default.aspx?...بیت‌کوین...بیت-کوین...

Translate this page
به گزارش ایران هشدار - این روزها صحبت از «بیت‌کوین» که یک واحد پول مجازی است در معاملات تجار ایرانی زیاد است و همین مساله بانک مرکزی را نگران کرده است.
استخراج (ماینینگ) بیت کوین چیست؟ | سلام کریپتو
https://salamcrypto.com/videos/what-is-bitcoin-mining-video
- Translate this page
‫Video for بیت کوین چیست‬‎
▶ 2:08
May 6, 2018
در این ویدیوی کوتاه و جذاب، با فرایند استخراج بیت کوین آشنا می‌شوید.
بیت‌کوین چیست؟ - فینمگ - مجله مالی اقتصادی
finmag.ir › ... › کریپتوکارنسی › BTC › بیت‌کوین چیست؟

Translate this page
بیت‌کوین (Bitcoin) اولین ارز رمزنگاری شده‌ی جهان است که در سال 2008 توسط فرد یا افراد ناشناسی با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو و توسط مقاله‌ای با عنوان "بیت کوین: ...
بیت کوین چیست و چگونه کار می کند - آموزش ساخت کیف پول بیت کوین
https://mizbanfa.net › مگ › آموزش

Translate this page
Rating: 5 - ‎1 vote
Jun 9, 2018 - در این مطلب بیت کوین بصورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است. بیت کوین چیست ، برای آموزش ساخت کیف پول کوین این مطلب را مطالعه نمایید.
What is Bitcoin - بیت کوین چیست - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=g9Sk1Q_V3cE
- Translate this page
‫Video for بیت کوین چیست‬‎
▶ 7:57
Jul 27, 2017 - Uploaded by Soroush Tavanaei
بیت کوین - پول الکترونیکی. ... What is Bitcoin - بیت کوین چیست. Soroush Tavanaei. Loading... Unsubscribe from Soroush Tavanaei ...
ارز دیجیتال و «بیت‌کوین» چیست و چه تأثیری بر اقتصاد کشورها دارد ...
https://www.mashreghnews.ir/.../ارز-دیجیتال-و-بیت-کوین-چیست-...

Translate this page
Feb 12, 2018 - اکثر مردم اطلاعات دقیقی از ارزهای دیجیتال به‌ویژه بیت‌کوین ندارند و فقط خبر افزایش یا کاهش قیمت آن را می‌شنوند و نمی‌دانند که چرا موضوع بیت‌کوین ...
بیت کوین چیست؟ جایگاه آن در ایران چگونه است؟ - آموزش سئو و بهینه ...
www.seoparsian.com/بیت-کوین-چیست؟/

Translate this page
Apr 28, 2018 - بیت کوین Bitcoin یک ارز رمزی و نظام پرداخت جهانی با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است. بیتکوین نخستین پول دیجیتال نامتمرکز است، چرا ...
بیت کوین چیست؟ - علم و درس - استخراج بیتکوین
elmodars.ir/bitcoin

Translate this page
بیتکوین چیست؟ چگونه و بوسیله چه کسی ساخته شد؟ آیا بیت کوین را میتوان خرید و فروش کرد؟ آیا دولت ها میتوانند برای بیت کوین مالیات بگیرند؟ آموزش افتتاح ...
همه چیز درباره ارز دیجیتال بیت کوین، BitCoin چیست و چگونه کار می کند؟
https://www.palnetgroup.ir/.../1282-همه-چیز-درباره-ارز-دیجیتال-بی...

Translate this page
بیت‌کوین چیست؟ بیت کوین یک شبکه توافقی است که یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً یجیتال را بوجود آورده است که توسط کاربرانش، بدون هیچگونه ...
بیت کوین چیست؟ - شرکت طراحی سایت بهپردازان
https://behpardazan.com/WebDesign/.../بیت%20کوین%20چیست؟

Translate this page
شرکت مهندسی نرم افزار بهپردازان,شرکت مهندسی نرم افزاری بهپردازان,شرکت نرم افزاری بهپردازان , بیت کوین چیست؟
بیت کوین چیست ؟ — مجله ارز پلاس
arzplus.com/1396/11/بیت-کوین-چیست/

Translate this page
Feb 10, 2018 - زمانی که حرف از ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو کارنسی به میان می‌آید اغلب اوقات با این پرسش مواجه می‌شویم که بیت کوین چیست و چه کاربردهایی ...
بیتکوین چیست؟ راهنمای جامع بیتکوین! - اُنس پیمنت
https://onspayment.com/.../بیتکوین-چیست؟-راهنمای-جامع-بیتکو...

Translate this page
Apr 27, 2018 - اولین و معروف ترین ارز دیجیتال، بیت کوین می باشد. بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر به عنوان استاندارد طلایی این صنعت شناخته می شود و همه با ...
خودپردازهای بیت کوین چگونه کار میکنند - شماره 1 - بازار ارز دیجیتال ایران
https://irancryptomarket.com/how-bitcoin-atms-work/

Translate this page
خودپردازهای بیت کوین چگونه کار میکنند : BTM شیوه جدید دریافت و پرداخت پول به سبک الکترونیکی. ... ارز دیجیتال Litecoin – لایت کوین چیست ؟ هک 4 میلیون ...
کوین‌آوا: بیتکوین برای ایران
www.coinava.com/

Translate this page
بیتکوین چیست؟ بیتکوین اولین پول کاملا غیر متمرکز دیجیتالی است. بیتکوین تمام خصوصیات پول نقد را دارد بعلاوه این که در دنیای مجازی قابل رد و بدل کردن ...
بیت کوین چیست و چطور کار میکند - پیش از شروع کار با رمزارزها این ...
https://avalblock.com/what-is-bitcoin/

Translate this page
بیت کوین چیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟ دانستنی های اولیه در مورد بیت کوین و هر آنچه قبل از کار با این رمزارز محبوب باید بدانید.
بیت کوین چیست؟ - LinkedIn
https://www.linkedin.com/.../بیت-کوین-چیست-zahra-norozzadeh
- Translate this page
Apr 15, 2018 - بیت کوین یک شبکه پرداخت غیر متمرکز است؛ یعنی نه یک شخص و نه یک کمپانی روی فرایند تولید و تغییر قیمت آن هیچ کنترلی ندارند.
بیت کوین چیست؟ - ارزپلاس - تماشا
https://tamasha.com/v/409XW
- Translate this page
‫Video for بیت کوین چیست‬‎
▶ 1:47
Mar 12, 2018 - Uploaded by ارزپلاس
آیا می دانید بیت کوین چیست؟ آشنایی با بیت کوین در مجله ارز پلاس mag.arzplus.com برای خرید بیت کوین و ارزهای مجازی به ارز پلاس دات کام سر ...
بیت‌کوین چیست ؟ – روکا 🦉
https://rokaweb.ir/بیت‌کوین-چیست/

Translate this page
بیت‌کوین چیست ؟ بیت‌کوین( Bitcoin ) یک واحد پول مجازی یا دیجیتال است که کارکردی شبیه به کالا دارد. به عبارت دیگر افراد مختلف می‌توانند یک حساب بیت‌کوین ...
بیت کوین چیست؟ - صبا هاست
https://saba.host/بیت-کوین-bitcoin-چیست؟

Translate this page
Mar 10, 2018 - بیت کوین (Bitcoin )یک ارز جدید و رمزنگاری شده است که در سال 2009توسط سازندۀ آن که یک شخص ناشناس با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو.
بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره بیت کوین (قسمت دوم)
jepa.co.ir/همه-چیز-درباره-بیت-کوین-2.html

Translate this page
Mar 18, 2018 - در قسمت اول "همه چیز درباره بیت کوین" مبحث را تا جنبه های عمومی بیت کوین جلو بردیم و حالا ادامه ماجرا... جنبه های حقوقی بیت کوین آیا بیت‌کوین ...
۹ روش برای کسب درآمد از بیت‌کوین: از کلیک تا ترید - آی‌آر بلاک‌چین
www.irblockchain.com/9-روش-کسب-درآمد-از-بیت‌کوین/

Translate this page
Jan 21, 2018 - اما نکته مهم این است که برای کسب درآمد از بیت‌کوین بایدزحمت کشید. ... این بار در آی‌آر بلاک‌چین ۹ روش کسب درآمد از بیت‌کوین را به شما معرفی می‌کنیم که چنانچه انگیزه و توان کافی داشته باشید می‌توانید .... Bitcoin Address چیست؟
بیت کوین چیست و چگونه به دست می آید؟ - بولتن
bultan.net/2017/12/13/بیت-کوین-چیست/

Translate this page
Dec 13, 2017 - بیت کوین یک واحد پول جدید است که در سال 2009 توسط فرد ناشناسی بوجود آمد. تراکنش ها در بیت کوین بدون دخالت هیچ واسطه ای نظیر بانکها انجام ...
بیت کوین و بلاک چین چیست و چگونه بیت کوین استخراج یا ماین کنیم ...
gadgetnews.net/254657/بیت-کوین-بلاک-چین-استخراج-ماین/

Translate this page
Rating: 100% - ‎2 votes
Mar 2, 2018 - ارز دیجیتالی بیت کوین و فناوری بلاک چین، امروز به عنوان دو مورد از محبوب‌ترین موضوعات در دنیای تکنولوژی شناخته می‌شوند. در این مطلب به بیان ...
بیت کوین چیست ؟ هر آنچه باید در مورد بیت کوین بدانید - دیجیاتو
https://digiato.com/.../بیت-کوین-چیست-؟-درباره-بیت-کوین-بدان...

Translate this page
Mar 6, 2017 - در خبرها خواندید که برای نخستین بار در تاریخ، ارزش هر بیت کوین با عبور از رقم 1233 دلار، از قیمت یک اونس طلا بیشتر شد و این روند صعودی ...
بیت کوین چیست ؟ چرا Bitcoin به محبوب ترین ارز رمزپایه تبدیل شد ؟
https://cysec-co.com/.../بیت-کوین-چیست-؟-bitcoin-محبوب-ترین-ا...

Translate this page
Jan 31, 2018 - شابد برای برخی جواب این سئوال که «بیت کوین» چیست ؟ کمی نامفهوم باشد. در اینجا هر آنچه باید در مورد این ارز محبوب رمزپایه بدانید را به زبان ساده ...
بیت‌کوین چیست و چه برنامه‌ای دارد؟ - باشگاه خبرنگاران
https://www.yjc.ir › فضای مجازی › دریچه فناوری

Translate this page
Feb 6, 2018 - بیت‌کوین چیست و چه برنامه‌ای دارد؟ به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیت کوین به پول های دیجیتالی ...
بیت کوین چیست و چگونه باید آن را استخراج کرد - مای ترفند
mytarfand.com/بیت-کوین-و-نرم-افزارهای-استخراج-بیت-کوی/

Translate this page
Jan 30, 2018 - بیت کوین یک نوع ارز دیجیتالی است که به صورت مجازی ساخته و نگهداری می شود. اگر می خواهید بیت کوین و نرم افزار بیت کوین را بهتر بشناسید ...
بیت کوین اتم چیست؟ | معرفی Bitcoin Atom - خدمات پرداخت های ارزی تراپی
https://trapay.ir/blog/what-is-the-bitcoin-atom

Translate this page
Feb 3, 2018 - بیت کوین اتم یکی از زیر شاخه های ارز دیجیتال بیت کوین است که با شعار امنیت و سرعت بیشتر به بازار اماده است.تراپی این شاخه جدید را به شما ...
تیتر امشب/ بیت کوین چیست؟ - شبکه خبر
www.irinn.ir/fa/news/547542/تیتر-امشب-بیت-کوین-چیست

Translate this page
Dec 11, 2017 - بیت‌کوین چیست ؟ فعالیت در زمینه بیت کوین چگونه است ؟ آیا بیت‌کوین قانونی است ؟ آیا بیت کوین می تواند تابع قوانین و مقررات باشد ؟
بیت کوین چیست؟ - گروه تحقیقاتی کرامت
https://keramatzade.com/What-is-Bitcoin-

Translate this page
Review by دکتر احمدرضا کرامت
بیت کوین چیست؟ چکیده این مطلب : انتشار : 1396/10/21 0 نظر. ارزش ارزهای رمزنگاری شده یا دیجیتال، آیا می‌توان آن‌ها را پایدار دانست؟ ارزهای رمزپایه چگونه عمل می‌کنند؟
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل استخراج بیت کوین در 8 مرحله ! - انزل وب
anzalweb.ir/1396/10/15/آموزش-کامل-استخراج-بیت-کوین-چیست/

Translate this page
Jan 5, 2018 - بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که مالکی ندارد و شما می توانید به صورت ... بهترین روش استخراج بیت کوین با کامپیوتر یا گوشی چیست؟
کیف پول بیت کوین (Bitcoin Wallet) چیست؟ | تهران پرداخت: خدمات ...
blog.tehranpayment.com/what-is-bitcoin-wallet/

Translate this page
Jan 4, 2018 - کیف پول بیت کوین چیست؟ کیف پول بیت کوین چگونه کار می کند؟ Bitcoin Wallet چه انواعی دارد؟ کدام کیف پول بیت کوین را انتخاب کنیم؟
بیت کوین(Bitcoin) چیست؟ - اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/بخش-ارزهای.../244336-بیت-کوین-چیس...

Translate this page
Jan 13, 2018 - این پرسش براى بسیارى مطرح است که پول دیجیتال یا پول الکترونى که اولین نمونه عمده آن بیت کوین بود و هنوز هم عمده ترین نقد این بازار است ...
بیت کوین چیست ؟
shomanews.com/fa/news/838186/بیت-کوین-چیست-

Translate this page
Nov 14, 2017 - به گزارش شانیوز: بیت کوین (Bitcoin) نوعی واحد پول دیجیتال و در واقع واحد پول رایج در شبکه است. اما واقعاً بیت کوین چیست و از کجا آمده است؟
ارزش بیت کوین به چیست و چگونه قیمت گذاری می شود؟ - ارزش گذاری ...
webo.ir/ارزش-بیت-کوین-به-چیست-و-چگونه-قیمت-گذاری/

Translate this page
Dec 1, 2017 - روزانه افراد بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال آگاهی پیدا می کنند به خصوص این روزها که قیمت ارز دیجیتالی مهمی مثل بیت کوین سیر صعودی دارد.
آنچه باید درباره بیت کوین، پول رایج اینترنتی دانست | Euronews
https://fa.euronews.com › اخبار › جهان

Translate this page
Sep 27, 2017 - آیا بیت کوین آینده ارز واحد جهانی است؟ برای پاسخ به این سوالها نخست باید ماهیت این پدیده را به خوبی شناخت. بیت کوین چیست؟ بیت کوین یا پول ...
بیت کوین چیست و چه مزایایی دارد؟ یک واحد جدید پول - نرم افزار ...
https://mahaksoft.com/15002/بیت-کوین/

Translate this page
Jul 9, 2017 - بیت کوین پول نقد رایج در شبکه اینترنت است . که دارای ویژگی های پول سنتی مانند پایداری، قابلیت حمل و نقل، تعویض پذیری، کمیابی و... است.
بیت کوین چیست و چگونه بیت کوین خریداری کنیم؟ (مفاهیمی که در مورد ...
www.howcanu.com/.../بیت-کوین-چیست-و-چگونه-آن-را-خریداری-...

Translate this page
Dec 19, 2017 - بیت کوین چیست ؟ چگونه بیت کوین خریداری کنیم؟ بیت کوین چگونه کار می کند؟ آیا شما هم با بیت کوین آشنا هستید؟ تا چه اندازه می توانید پاسخ ...
بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟ | ساعد نیوز
https://saednews.com/fa/post/bit-koin-chist-o-chgonh-kar-mi-knd

Translate this page
بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟ یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۶ کد خبر 1190. ساعد نیوز: ارزهای دیجیتالی در آینده ای نه چندان دور ساز و کار تراکنش های مالی را تغییر ...
بیت کوین (Bitcoin) چیست؟ به زبان ساده • بیگ والت
https://bigwallet.ir › ارز دیجیتال

Translate this page
Rating: 3 - ‎5 votes
Oct 1, 2017 - بیت کوین (Bitcoin) بیت کوین چیست و چگونه کار می کند-پرسشهای رایج - بیت‌کوین -بیت کوین چگونه کار می کند؟ -بیت کوین به زبان ...
خطرات ارز دیجیتالی بیت کوین - سایبربان
https://www.cyberbannews.com/خطرات-ارز-دیجیتالی-بیت-کوین

Translate this page
Dec 19, 2017 - بیت‌کوین ارزی دیجیتالی است که سرمایه‌گذاری روی آن با خطرات بسیاری همراه بوده و احتمال بالایی برای از بین رفتن دارایی کاربران به واسطه‌ی آن ...
بیت کوین چیست، ارزش آن چقدر است و چگونه از آن استفاده می شود؟
https://da.azadiradio.com/a/28888457.html

Translate this page
Nov 30, 2017 - به نوشته آژانس خبری اسوشیتد پرس، یک عدد بن کوین ده هزار دالر امریکایی ارزش دارد و به عقیده کارشناسان بهای آن ...
بیت کوین چیست؟ - تابناک | TABNAK
www.tabnak.ir › اقتصادی › داخلی

Translate this page
Aug 11, 2017 - بیت کوین (Bitcoin) تا حدودی شبیه پول و تا حدودی هم شبیه یک حباب اقتصادی است. بیت کوین رشد سریعی پیدا کرده است و گوشه‌ای از آینده‌ی ...
علل رونق بازار بیت کوین چیست؟ - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/393129/Economy/commercial

Translate this page
Dec 19, 2017 - همشهری آنلاین: رشد شدید قیمت بیت کوین سبب تعجب کارشناسان شده و سرمایه گذاران هیجان زده با مشاهده این روند افزایشی تلاش می کنند دلایل آن را ...
استخراج بیت‌کوین چیست؟ - قسمت اول - Iran Blockchain Labs-آزمایشگاه ...
blockchainlabs.ir/استخراج-بیت‌کوین-چیست؟-قسمت-اول/?lang=fa

Translate this page
Oct 19, 2017 - و احتمالاً درباره این هم شنیده‌اید که بیت‌کوین شبکه‌ای از کامپیوترهاست که بر بلاک‌چین مبتنی است. بلاک‌چین بیت‌کوین درواقع یک دفتر کلی است ...
بیت کوین چیست؟ - خبرگزاری صدا و سیما
www.iribnews.ir/fa/news/1941186/بیت-کوین-چیست

Translate this page
Dec 11, 2017 - تحلیلگر سرمایه گذاری در برنامه تیتر امشب با اشاره به اینکه اکثریت خریداران و فروشندگان شناخت کافی از سیستم بیت کوین ندارند، توصیه ...
بیت کوین چیست؟ - خانه
coolpool.ir/article/2

Translate this page
Dec 23, 2017 - بیت کوین یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که می تواند سریع و ایمن بین هر دو نفر در هر نقطه از جهان منتقل شود.در واقع بیت کوین یک شبکه مالی ...
بیت کوین چیست و چگونه کار می کند و چطور می توان آن را تهیه نمود؟ - SFP
https://superfamilyprotector.com › خانه › مطالب › مطلب ویژه

Translate this page
Dec 7, 2017 - بیت کوین، واژه ای است که این روزها بسیار بر سر زبان ها افتاده و افراد بسیاری به دنبال بدست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با آن هستند.
بیت کوین چیست؟ مروری بر پدیده این روزهای بازار مالی و سرمایه - وبلاگ
https://www.irfarabi.com/Blog1/ArticleID/72

Translate this page
Nov 26, 2017 - در دنیای امروز ارزهای الکترونیکی متفاوتی ایجاد شده که هر کدام نسبت به ارزهای فیزیکی مانند دلار،یورو و پوند مزایا و ویژگی های منحصر به فردی دارند ...
بیت کوین چیست؟ | آژانس مارکتینگ هورموند
https://hormond.com/بیت-کوین-چیست؟/

Translate this page
Dec 10, 2017 - امسال جذاب‌ترین بازار سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان، بازار ارزهای مجازی بوده است، بیت کوین (Bitcoin)، بیت کوین کش، اتریوم و دیگر ...
بیت کوین چیست؟ | پایگاه خبری جماران - امام خمینی - انقلاب اسلامی
https://www.jamaran.ir/بخش-بازنشر.../798053-بیت-کوین-چیست

Translate this page
Nov 27, 2017 - هواداران «بیت‌کوین» می‌گویند که قرار نیست دولت‌ها و بانک‌های مرکزی به نام «اراده ملی» و «حفظ منافع کشور»، دست در جیب شهروندان کنند، بی‌آنکه نظر ...
ایرانی‌ها چقدر بیت کوین خریده‌اند؟ - راه پرداخت
https://way2pay.ir/82816

Translate this page
Nov 11, 2017 - در مرداد ناگهان شاهد رشد جستجوی اینترنتی ایرانی‌ها هستیم که بیشتر با کلمه «بیت‌کوین» و «بیت‌کوین چیست» انجام شده است. در ادامه و در شهریور ...
بیت کوین چیست؟ - پارس دیتا
https://www.parsdata.com/articles/what-is-bitcoin

Translate this page
Aug 23, 2017 - بیت کوین، یک واحد مالی بی پشتوانه است که در حال حاضر در دنیای اینترنت دارای ارزشی مانند پول است. با پذیرفتن بیت کوین ها به عنوان وجه ...
اثرات بیت‌کوین بر اقتصاد ایران چیست؟/برای پولدار شدن پول مجازی را ...
aftabnews.ir/.../اثرات-بیت‌کوین-بر-اقتصاد-ایران-چیستبرای-پو...

Translate this page
Nov 5, 2017 - در هفته آخر ماه اکتبر متوسط ارزش هر بیت کوین در بازار جهانی برابر با ۶۳۹۳ دلار امریکا بود که ۴.۸۳ درصد نسبت به هفته قبل از آن رشد کرده بود .
بیت کوین چیست؟ - لاوان ارتباط
lavancom.com/portal/magazine/lavan.../70.../824-what-is-bitcoin

Translate this page
Sep 27, 2017 - اگر بخواهیم این مقاله را به ساده ترین شکل ممکن شروع کنیم، می توانیم بگوییم «بیت کوین» یک واحد پول دیجیتال است که به صورت الکترونیکی ...
بیت‌کوین چیست، چگونه کار می‌کند و از کجا آن‌را به‌دست آوریم؟ | همیار آی تی
https://www.hamyarit.com › امنیت و شبکه

Translate this page
May 25, 2017 - شاید تا به‌حال نام بیت‌کوین (Bitcoin) به گوشتان خورده باشد اما به طور دقیق با این واحد پولی و نحوه‌ی کار آن آشنا نباشید، در این مقاله از همیار آی تی ...
بیت کوین پول اینترنتی چیست و چگونه کار می کند؟ چه کسی از ... - درنگ
https://derang.ir/آشنایی-با-بیت-کوین؛-پول-رایج-اینترنتی/

Translate this page
Sep 28, 2017 - تکنولوژی » بیت کوین به عنوان یک تکنولوژی نوین مانند هر پدیده جدید، در کنار جلب توجه و جذب بسیاری از افراد، کنجکاوی و بدگمانی هایی را ...
آدرس بیت کوین چیست | کوینر
https://coiner.click › بیتکوین › سوالات شما از بیتکوین

Translate this page
Sep 20, 2017 - سلام من تقریبا متوجه شدم که بیت کوین چجوری کار میکنه، البته فکر میکنم. اینو فهمیدم که آدرس بیتکوین مثل شماره حساب تو بانکه، ولی بانک ...
SegWit2x بیت کوین چیست؟ - WMFA
https://www.wmfa.ir/NewsInfo.aspx?id=3070

Translate this page
Aug 9, 2017 - یکی از مزیت های ارزهای رمز نگاری شده سرعت معاملات و کارمزد پایین آن می باشد. از سال گذشته تا به حال بسیاری از کاربران جذب بیت کوین شده اند و ...
بیت کوین چیست؟ | فرهاد اکسچنج، خرید و فروش اتوماتیک وبمانی ...
https://blog.farhadexchange.com/بیت-کوین-چیست؟/

Translate this page
Oct 23, 2014 - بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره ی خرید و فروش و استفاده از بیت کوین.
بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟ - تجارت‌نیوز
https://tejaratnews.com/.../بیت‌کوین-چیست-و-چگونه-کار-می‌کند؟

Translate this page
Apr 24, 2017 - بیت‌کوین (BitCoin) اولین پول دیجیتال و غیرمتمرکز جهان است. این سیستم پولی، در سال ۲۰۰۹ توسط شخص اسرارآمیزی با نام مستعار ساتوشی ...
بیت کوین (Bitcoin) چیست؟ - بایت گیت
bytegate.ir/بیت-کوین-چیست؟/

Translate this page
Dec 29, 2015 - بیت کوین (Bitcoin) یکی از انواع پول‌های الکترونیکی است که ارسال و دریافت در آن بسیار ساده بوده، وابسته به دولتی نیست و ترانکش‌ها تقریباً ...
بیت کوین چیست؟ چگونه کار می کند؟ توضیح به زبان ساده - روباه | Rubah
www.rubah.ir/بیت-کوین-به-زبان-ساده/

Translate this page
Dec 31, 2013 - نام بیت کوین (Bitcoin) را حتما شنیده اید. اما آیا میدانید که بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟ در این مقاله بیت کوین را به زبان بسیار ساده ...
بیت کوین چیست؟ - دبلیو ام ایران - wmiran.com
https://pay.wmiran.com/bitcoin-chist/

Translate this page
Sep 11, 2016 - افرادی هم دوست دارند که شخصا برای مسافرت و تعطیلات خود برنامه ریزی کنند و بلیط هواپیما و هتل خود را در گوشه ای بکر و خوش آب وهوا در دنیا تهیه ...
بی ثباتی قیمت‌ها در بازار رمزارز | ارزهای رمزنگاری شده | بیت کوین ...
https://blog.dericoin.com › ... › بی ثباتی قیمت‌ها در بازار رمزارز

Translate this page
Rating: 80% - ‎Review by ثنا شمسافر
7 hours ago - قیمت بیت کوین در روز سه‌شنبه، 6.435 دلار بوده است و در طول 24 ساعت گذشته 2.4% کاهش داشته است. ... ارزش بازار غیرمتمرکز بیت کوین کش حدود 706 میلیارد دلار است. ... بیت کوین چیست و چگونه کار می کند و چرا ارزشمند است؟
ICO( INITIAL COIN OFFERING ) چیست ؟ - کوینرپی
https://cocoiner.com › آموزش بلاک چین

Translate this page
پست قبلی آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در سایت (Blockchain .info) · پست بعدی توکن چیست ؟ و انواع توکن ها. مطالب مرتبط; توسط Mehrdad; بیشتر در آموزش ...
اوکی اکسچنج | خرید بیت کوین ارزان | خرید اتریوم | خرید و فروش ریپل
https://ok-ex.ir/

Translate this page
اوکی اکسچنج ، مرجع تخصصی خرید و فروش بیت کوین و ارز های دیجیتال ، با پشتیبانی بی شمار ارز ها ، ارایه دهنده بهترین و سریع ترین خدمات در کشور با حداقل ...
Bitcoin.com | Bitcoin News and Technology Source
https://www.bitcoin.com/

What Happened to Bitcoin? The Bitcoin Core (BTC) network is in trouble due to high fees and slow transaction times. Bitcoin Cash (BCH) is the upgrade that ...
۱۳ رکن اصلی اعتبار چک چیست؟ | بانک مرکزی | طلا نیوز
www.talanews.com/.../۱۳-رکن-اصلی-اعتبار-چک-چیست؟-66148.ht...

Translate this page
قیمت بیت کوین · ۱۳ رکن اصلی اعتبار چک چیست؟ دوشنبه ، ۹ مهر ۱۳۹۷ ، ۰۹:۴۳. فرستادن به ایمیل · چاپ. ۱۳ رکن اصلی چک چیست؟ طلانیوز:چک دارای ۱۳ رکن است که در ...
استخراج رایگان بیت کوین @bitcoin_mining_iran8 Instagram Profile ...
https://www.toopics.com/bitcoin_mining_iran8

Translate this page
2 days ago - What are you waiting for?!(chek our biography) مقدار ارزش بیت کوین هر روز داره بیشتر میشه و شما هنوز سرمایه گذاری روش انجام ندادید!؟ منتظر چی ...

پرسشهای رایج - بیت‌کوین - Bitcoin.org
https://bitcoin.org/fa/faq

Translate this page
مزایای بیت‌کوین چیست؟ آزادی پرداخت ... راههای گوناگونی برای بدست آوردن پول بوسیله بیت کوین هست مانند استخراج، سفته بازی و یا راه انداختن کسب و کارهای جدید.
‎عمومی · ‎حقوقی · ‎اقتصاد · ‎تراکنش‌ها
فرایند استخراج بیت کوین چگونه است؟ – ارز دیجیتال
https://arzdigital.com/how-bitcoin-mining-works/

Translate this page
Aug 2, 2017 - کامپیوترهای سراسر جهان برای استخراج بیت کوین با هم رقابت می ... استخراج کننده بیت کوین چگونه این کار را انجام می دهد؟ ... بیت کوین چیست ؟
‎چگونه بیت کوین بفروشم؟ · ‎چگونه بیت کوین بخرم؟ · ‎تراکنش های بیت کوین چگونه ...
آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج – ارز دیجیتال
https://arzdigital.com/bitcoin-complete-mining-guide/

Translate this page
ماینر بیت کوین ای‌سیک(ASIC) چیست؟ با گسترش شبکه بیت کوین و تراکنش های آن، استخراج بیت کوین با کامپیوتر های معمولی اصلا به صرفه نیست.
‎آیا با بیت کوین ناآشنا هستید؟ · ‎بیت کوین،اتریوم و سایر ارزهای
استخراج (ماینینگ) بیت کوین چیست ؟ | ارزنگار | اخبار، تحلیل و آموزش ...
https://arznegar.com › دانستنی‌ها › الفبای ارز دیجیتال

Translate this page
«استخراج بیت کوین» که گاهی در فارسی «ماینینگ بیت کوین» نیز خوانده می‌شود فرآیندی است که توسط آن، تراکنش‌های صورت گرفته در شبکه بیت کوین تایید شده ...
استخراج (ماینینگ) بیت کوین چیست و چگونه می‌توان با آن کسب درآمد ...
https://mihanblockchain.com › بلاگ › مقالات

Translate this page
Jun 5, 2018 - حتما اصطلاح استخراج بیت کوین (ماینینگ) به گوشتان خورده است و این سوال برایتان ایجاد شده چطور می‌توان اینکار را انجام داد. آیا با استفاده از ...
آپارات - استخراج بیت کوین
https://www.aparat.com/result/استخراج_بیت_کوین

Translate this page
ویدئو رو ببینید یکی از آدم های موفق در مورد استخراج بیت کوین · m.a.romena ... آموزش استخراج بیت کوین با کامپیوتر ، لپ تاپ یا سرور ... بلاک چین چیست؟
استخراج بیت کوین چیست؟ ماینینگ بیت‌کوین چگونه انجام می‌شود؟
https://www.bourseiness.com › ... › استخراج ارز

Translate this page
Dec 11, 2017 - برای بدست آوردن بیت کوین حتما باید آنرا استخراج کنیم؟ چرا ماینینگ بیت کوین انقدر مشکل است؟ استخرج کنندگان بیت کوین از کجا درآمد دارند؟
سود خالص یا تلاش بیهوده؛ استخراج بیت کوین در سال 2017 چگونه است ...
https://digiato.com/.../نکاتی-در-مورد-استخراج-بیت-کوین-در-سال-...

Translate this page
Sep 11, 2017 - پیش از این در مورد اینکه بیت کوین چیست و چگونه عمل می کند، مقالاتی نوشته ایم که می توانید به آنها مراجعه کنید، اما به طور خلاصه، می توان آن را ...
چگونه خودتان بیت‌کوین ماین کنید | ماهنامه پیوست
peivast.com/world/چگونه-خودتان-بیت‌کوین-ماین-کنید/

Translate this page
بیت‌کوین مانند پول نقد عمل می‌کند اما مثل طلا استخراج می‌شود. خب، ما چطور وارد این مسابقه استخراج شویم؟ اگر این کار به درستی انجام شود و آماده پذیرفتن خطر ...
بیت‌کوین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بیت‌کوین

Translate this page
از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. .... بیت‌کوین‌ها عموماً از راه فعالیت‌های استخراج (ماینینگ) که همان فرایند پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین ...
Bitcoin mining (استخراج بیت کوین) چیست؟ قسمت اول | گروه کارت های ...
https://www.visaonline24.com/چگونه-میتوان-بیت-کوین-استخراج-...

Translate this page
قبل از شروع هر توضیحی ابتدا نیاز است با مفهوم بیت کوین ماینینگ (استخراج بیت کوین) آشنا شویم و تعریف کلی از آن داشته باشیم اما یک سری مفاهیم و اصطلاحات ...
استخراج بیت کوین چیست؟ فارس کریپتو
www.farscrypto.com › بیت کوین

Translate this page
استخراج بیت کوین به عمل دشوار محاسباتی تولید بیت کوین گفته می شود. در حالی که هر کامپیوتری می تواند در عمل استخراج بیت کوین با استفاده از یک برنامه ی ...
راهنمای گام به گام برای استخراج بیت کوین (bitcoin mining) | کوین ایران
https://coiniran.com/bitcoin-mining-step-by-step/
استخراج بیت کوین (bitcoin mining) قانونی است و با هش SHA256 انجام می شود تا نقل و انتقالات بیت کوین را تایید اعتبار کرده و امنیت لازم را برای دفتر حساب.
بهترین استخر استخراج (mining pool) بیت کوین کدام است؟ | کوین ایران
https://coiniran.com/whats-the-best-mining-pool/
در کدام "استخر استخراج" ( Mining Pool ) می توانیم بیشترین بیت کوین را داشته باشیم, در واقع به این سوال که بهترین استخر ... با این دستگاه تکلیف ما چیست؟
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل استخراج بیت کوین در 8 مرحله ! - انزل وب
anzalweb.ir/1396/10/15/آموزش-کامل-استخراج-بیت-کوین-چیست/

Translate this page
Jan 5, 2018 - بهترین روش استخراج بیت کوین با کامپیوتر یا گوشی چیست؟ What is Bitcoin and How to Mine Bitcoins? بیتکوین یک سیستم پرداخت جهانی و ...
آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج - ویرگول
https://virgool.io/.../آموزش-ماینینگ-بیت-کوین-آشنایی-با-دستگاه...

Translate this page
ماینر بیت کوین ASIC چیست؟ با گسترش شبکه بیت کوین و تراکنش های آن، استخراج بیت کوین با کامپیوتر های معمولی اصلا به صرفه نیست. برای استخراج به ...
استخراج بیتکوین در سال ۲۰۱۸: دستگاه‌های ماینر و سوددهی آنها - آی‌آر ...
www.irblockchain.com/بررسی-دستگاه‌های-استخراج-بیتکوین/

Translate this page
Jan 14, 2018 - درنتیجه فرایند استخراج بیتکوین به حدی تکامل‌یافته است که دیگر با سخت‌افزارهای معمولی که امروز در بیشتر رایانه‌ها یافت می‌شود منجر به سوددهی ...
معرفی دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین | بانکینا
www.bankina.ir › آموزش

Translate this page
Sep 12, 2017 - به گزارش بانکینا، استخراج بیت کوین می تواند بسیار سودآور باشد به شرطی که برق ارزان و سخت افزار مناسب این ... ماینر بیت کوین ASIC چیست؟
استخراج بیت کوین - استخراچ بیت کوین چگونه است؟ - وبلاگ پیمنت24
https://payment24.ir › ... › استخراج بیت کوین چگونه است؟

Translate this page
Oct 26, 2017 - برای استخراج بیت کوین به پردازنده های گرافیکی قدرتمندی احتیاج دارید که برای این کار طراحی شده اند. ... دو استخر مهم استخراج بیت کوین چیست؟
بیت کوین / Bitcoin - زومیت
https://www.zoomit.ir/tag/bitcoin/

Translate this page
بیت کوین / Bitcoin یک واحد پول رمزنگاری شده و مجازی محسوب می‌شود که از امنیت بالایی ... یک شرکت چینی فروشنده‌ی سخت‌افزار برای استخراج بیت‌کوین، در نیمه‌ی اول ...
بیت کوین چیست؟ | چطور
https://www.chetor.com › ... › سرمایه گذاری › بیت کوین چیست؟

Translate this page
Rating: 90% - ‎52 reviews
Sep 5, 2018 - بیت کوین چیست - سکه های پیچیده. بیت‌ کوین مانند طلا نیست که بتوان آن را از دل زمین استخراج کرد. همچنین پول کاغذی هم نیست که یک نهاد مرکزی ...
نحوه استخراج بیتکوین و سایر پول های مجازی؛ ماینینگ چیست و چگونه ...
gadgetnews.net/248418/استخراج-بیتکوین-ماینیگ-ماین/

Translate this page
Rating: 100% - ‎2 votes
Feb 12, 2018 - استخراج بیتکوین و سایر پول های مجازی به طور معمول ساده نیست و به خاطر هزینه بالا افراد زیادی سمت آن نمی‌روند. اما ماینینگ چیست و چگونه ماین ...
کمپانی GMO internet استخراج رمزارز بیت‌کوین کش را متوقف می‌کند ...
https://www.coinit.ir › اخبار و مقالات › اخبار سایر کوین‌ها - Altcoins

Translate this page
در ماه آوریل نیز همانند جولای، این کمپانی بیت‌کوین کش استخراج نکرده است. ... نظر شما در رابطه با توقف ماینینگ بیت‌کوین کش از سمت کمپانی GMO چیست؟
آموزش دریافت بیت کوین رایگان توسط مرورگر CryptoTab | برنامه ...
https://click.ir › آموزش

Translate this page
Sep 22, 2018 - این روزها افراد به دنبال ساده‌ترین‌ راه‌های استخراج و دریافت بیت کوین ... نظر شما در رابطه با مرورگر CryptoTab برای ماین و دریافت بیت کوین چیست؟
پمپ استخراج بیت کوین سریع
https://www.lineacasa.eu/2017-08-25+34768.html

Translate this page
پمپ استخراج بیت کوین سریع ,در این مقاله به بررسی دقیق امکان ماین (استخراج) ارزهای دیجیتال، مانند بیت ... بهترین سخت‌افزار برای استخراج بیت‌کوین چیست؟
افزونه cryptotab استخراج بیتکوین رایگان و سریع • بیگ والت
https://bigwallet.ir/افزونه-cryptotab-استخراج-بیتکوین-رایگان-س...

Translate this page
Rating: 2.9 - ‎83 votes
Sep 2, 2018 - افزونه cryptotab (کریپتو تب) برای مرورگر کروم، فایرفاکس، اوپرا و سافاری – استخراج بیت کوین – مرورگر کریپتوتب و اپلیکیشن اندروید ...
بیت‌کوین | دیجی‌کالا مگ
https://www.digikala.com/mag/tag/بیت‌کوین/

Translate this page
ماین کردن بیت‌کوین آن‌قدر محبوب و زیاد شده است که همین چند روز پیش شنیدیم که انرژی مورد ... سامسونگ با گلکسی S5های قدیمی دستگاه استخراج بیت‌کوین ساخته.
چگونه بیتکوین استخراج کنیم؟ - Iran Blockchain Labs-آزمایشگاه ...
blockchainlabs.ir/چگونه-بیتکوین-استخراج-کنیم؟/?lang=fa

Translate this page
Jul 2, 2018 - مترجم: پریا رئوفی. هر آنچه که باید درباره استخراج بیتکوین و روش‌های آن بدانیم: ماینینگ چیست؟ ماینیگ فرایند اضافه کردن سوابق تراکنش‌ها به ...
استخراج بیت کوین یا bitcoin mining - رونیکا
https://ronika.co/استخراج-بیت-کوین-یا-bitcoin-mining/

Translate this page
Feb 15, 2018 - رتبه الکسا چیست و چرا فاقد اعتبار لازم است؟ ... پس در واقع ماین کردن و یا استخراج بیت کوین به این معنی است که ما بتوانیم هش کد بیت کوین های ...
بیت کوین چیست و چگونه باید آن را استخراج کرد - مای ترفند
mytarfand.com/بیت-کوین-و-نرم-افزارهای-استخراج-بیت-کوی/

Translate this page
Jan 30, 2018 - بیت کوین یک نوع ارز دیجیتالی است که به صورت مجازی ساخته و نگهداری می شود. اگر می خواهید بیت کوین و نرم افزار بیت کوین را بهتر بشناسید ...
استخراج بیت کوین چیست؟
xbitcoin.ir › استخراج بیت کوین

Translate this page
Nov 10, 2017 - یکی از سوالاتی که برای همه پیش می آید ” استخراج بیت کوین چیست ؟ ” در این آموزش بیشتر در این باره برای شما توضیح خواهیم داد . اسختراج بیت ...
استخراج یا ماینینیگ چیست؟ | سلام کریپتو
https://salamcrypto.com/training/what-is-bitcoin-mining

Translate this page
Mar 27, 2018 - فرایند ماینینگ یا استخراج بیت‌کوین در واقع مراحلی است که افراد برای حل مسائل ریاضی شبکه این ارزدیجیتال پشت سر می‌گذارند و این شبکه‌ هم به ...
استخراج بیت کوین چیست و چگونه انجام می شود؟ - وبلاگ خدمات ارزی Pay98
https://pay98.biz/blog/آموزش-استخراج-بیت-کوین/

Translate this page
Jan 11, 2018 - آموزش گام به گام استخراج بیت کوین و آشنایی با مفاهیم پایه با زبان بسیار ساده به صورت تصویری و آشنایی با تکنیک هایی که ماینر ها در bitcoin ...
راه بیتکوین - فرصتهای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال / بیت کوین و ...
https://rahebitcoin.com/

Translate this page
سایتی خبری، تحلیلی، آموزشی که به ارزهای دیجیتال (رمزپایه)، بیت کوین و فناوری بلاکچین می پردازد.آمار قیمت ارزها به ریال و دلار، ... بیت کوین/ارز رمزی چیست؟
آموزش استخراج بیت کوین - آموزش کسب درآمد از اینترنت - تماشا
https://tamasha.com/v/yenne
- Translate this page
‫Video for استخراج بیت کوین چیست‬‎
▶ 9:09
Aug 29, 2018 - Uploaded by آموزش کسب درآمد از اینترنت
آموزش ماین بیت کوین با سیتم رومیزی . ادرس سایت ... آموزش استخراج بیت کوین. 1. آموزش کسب درآمد از ... ماینینگ بیت کوین چیست؟ 02:06.
آموزش استخراج بیت کوین با سیستم خانگی و لب تاب (استخراج با ...
https://tamasha.com/v/Gl7E2
- Translate this page
‫Video for استخراج بیت کوین چیست‬‎
▶ 5:15
Sep 10, 2018 - Uploaded by subhub
آموزش استخراج بیت کوین با سیستم خانگی و لب تاب (استخراج با مرورگر). 0. subhub. دنبال کردن ... بهترین، سریعترین و آسان ترین راه استخراج بیت کوین این ...
بیت‌ کوین (بیتکوین) چیست و چه کاربردی دارد؟ آموزش استخراج ...
daramadsazan.ir/762/what-is-bitcoin/

Translate this page
Jun 12, 2015 - بیت‌کوین نوعی پول دیجیتال است که بصورت الکترونیک ساخته و نگهداری می‌شود. هیچکس بیت‌کوین را کنترل نمی‌کند. روش های کسب درآمد و ...
بیت کوین از آغاز تا امروز از نگاه پلیس فتا - بخش خبری سیتکس‌کوین
news.citexcoin.com/1247-2/

Translate this page
بیت‌کوین از دیدگاه کاربر پول نقد اینترنتی ، یک شبکه توافقی است که یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملا دیجیتال را بوجود آورده است. ... بیت کوین چیست؟ ... استخراج کنندگان بیت‌کوین تراکنش ها را پردازشی کرده و با استفاد ه از سخت ...
بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد؟ | هر چیزی که باید درباره بیت کوین ...
https://tiktheme.com › وبلاگ › گوناگون

Translate this page
Aug 15, 2018 - همه چیز درباره بیت کوین | فیلم بیت کوین چیست؟ همه کشورها ارز مخصوصی .... به این ترتیب استخراج بیت کوین یک کسب و کار رقابتی خواهد شد.
آموزش بیت کوین و استخراج آن | آموزشگاه تخصصی برنامه نویسی irprogram
https://irprogram.com/product/آموزش-بیت-کوین-و-استخراج-آن/

Translate this page
بلاکچین چیست؟ انواع بلاکچین. امنیت بلاکچین. آیا بلاکچین سرور مرکزی دارد؟ استخراج بیت کوین (ماینینگ). ماین چیست؟ ماینر کیست؟ ماینینگ چیست؟ راه اندازی ...
بیت کوین چیست؟ماینینگ(استخراج بیت کوین) چیست؟ - همکار آی تی
https://hamkarit.com/بیت-کوین-چیست؟ماینینگ-چیست؟مشاوره-بر/

Translate this page
بیت کوین چیست؟ماینینگ(استخراج بیت کوین) چیست؟مشاوره برای ماینینگ قطعات و تجهیزات ماینینگ.
بایگانی‌های استخراج بیت کوین - کوین سرا
https://coinsara.com › استخراج بیت کوین

Translate this page
نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین، افزایش قیمت بزرگی را در پی خواهد داشت · رضا انبیائی 18 آگوست ... شرکت Hashflare سرویس استخراج ابری بیت کوین خود را متوقف می کند · ایمان کیمیایی 23 ... اسکنور چیست و چه اهمیتی برای بیت کوین دارد.
Images for ‫استخراج بیت کوین چیست‬‎
Image result for ‫استخراج بیت کوین چیست‬‎
Image result for ‫استخراج بیت کوین چیست‬‎
Image result for ‫استخراج بیت کوین چیست‬‎
Image result for ‫استخراج بیت کوین چیست‬‎
Image result for ‫استخراج بیت کوین چیست‬‎
More images for استخراج بیت کوین چیست
Report images
Web results
استخراج بیت کوین با کروم | Jobkade
https://jobkade.com/index.php/mining-with-chrome/

Translate this page
با استفاده از مرورگر Google Chrome (گوگل کروم) کسب بیت کوین کنید شما ... بروزر برای استخراج بیت کوین استفاده می کنیم اون هم با لپ تاپ خانگی …
«بیت‌کوین» چیست و چه تأثیری بر اقتصاد جهان دارد؟ - اخبار تسنیم ...
https://www.tasnimnews.com › رسانه ها › خواندنی

Translate this page
Feb 13, 2018 - اکثر مردم اطلاعات دقیقی از ارزهای دیجیتال به‌ویژه بیت‌کوین ندارند و فقط ... ماینرها یا استخراج کننده‌ها برای تایید هر بلاک در حال حاضر 12٫5 بیت ...
بیت کوین چیست ؟ راهنمای کامل Bitcoin - LinkedIn
https://www.linkedin.com/.../بیت-کوین-چیست-راهنمای-کامل-bitcoi...
- Translate this page
Nov 4, 2017 - تا امروز نزدیک 16 میلیارد بیت کوین استخراج شده است و تعداد کل بیت کوین هایی که وجود دارد 21 میلیارد است و پیش بینی میشود تا سال 2040 ...
بیت‌کوین چیست؟ - فینمگ - مجله مالی اقتصادی
finmag.ir › ... › کریپتوکارنسی › BTC › بیت‌کوین چیست؟

Translate this page
پشتوانه‌ی بیت‌کوین چیست و چه چیز موجب ارزشمندی آن می‌شود؟ پشتوانه‌ی Bitcoin مساله‌های ریاضی پیچیده‌ای است که استخراج‌کننده‌ها آن‌ها را برای استخراج بیت‌کوین حل ...
هر آنچه باید درباره بیت کوین بدانیم - ایران جیب
https://www.iranjib.ir/.../هر-آنچه-باید-درباره-بیت-کوین-بدانیم/

Translate this page
Dec 10, 2017 - پشتوانه نرم افزاری و سخت افزاری بیت کوین چیست؟ ... بیت‌کوین‌های جدید هستند و آن را استخراج بیت‌کوین (بیت‌کوین ماینینگ) نامگذاری کرده‌اند.
استخراج بیت کوین کش - خدمات پرداخت های ارزی تراپی - trapay
https://trapay.ir/blog/how-to-mine-bitcoin-cash

Translate this page
Feb 26, 2018 - استخراج بیت کوین کش در مقایسه با بیت کوین کار مشکل تری است. تراپی بهترین سخت افزارها و ... مخزن ماینینگ چیست ؟ جمعی از ماینر ها یا همان ...
استخراج بیت کوین | وبلاگ ایران سرور
https://blog.iranserver.com/tag/استخراج-بیت-کوین/

Translate this page
ماین و استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال با توجه به اوج گرفتن قیمت های ارز های دیجیتال به رهبری بیت کوین شاید شما هم به فکر استخراج ارزهای دیجیتالی افتاده ...
آیا می‌شود با بیت‌کوین‌کاوی کسب درآمد کرد؟ - تجارت‌نیوز
https://tejaratnews.com/.../آیا-می‌شود-با-بیت‌کوین‌کاوی-کسب-درآ

Translate this page
Aug 23, 2017 - تابع درهم‌سازی SHA-256 چیست و چه کارکردی در شبکه بیت‌کوین دارد. این روش درهم‌سازی هر متن ... استخراج داده ورودی با داشتن داده خروجی ممکن نیست.
آموزش ویدیویی نحوه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده
https://faranesh.com › آموزش‌ها › کسب‌وکار

Translate this page
Jul 1, 2018 - روش دیگر برای تهیه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، استخراج (Mining) است. اما هر کدام از ... دوره «تکنولوژی بلاک چین (زنجیره ی بلوکی) چیست؟
معمای «بیت‌کوین» | ITIRAN | آی تی ایران
itiran.com/بیت-کوین

Translate this page
Nov 14, 2017 - بیت‌کوین به‌عنوان ارز رمزپایه این رویه را تغییر داده و به همین جهت می‌توان از آن به‌عنوان دگردیسی ارزی نام برد. ... حال حل کردن معما‌های پیچیده (به‌منظور استخراج بیت‌کوین) هستند، اعتبارسنجی می‌شود و در .... اما پشتوانه بیت‌کوین چیست؟
آیا از پردازنده شما برای استخراج غیرقانونی بیت‌کوین استفاده می‌شود؟ + ...
https://www.shabakeh-mag.com/.../آیا-از-پردازنده-شما-برای-استخرا...

Translate this page
Oct 9, 2017 - به‌غیر از باج‌افزارها، محبوبیت بدافزارهای استخراج بیت‌کوین با سرعت غیرقابل تصوری در حال افزایش است. اما، فهمیدن این‌که کدام وبسایت از ...
تفاوت میان بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، بیت‌کوین گلد و رمزپول‌های دیگر ...
https://blog.faradars.org/whats-the-difference-between-bitcoin-bitco...

Translate this page
Jun 9, 2018 - معنی هارد‌فورک (Hard Fork) بیت‌کوین چیست؟ .... هاردفورک بیت‌کوین گلد با تغییر دادن الگوریتم استخراج SHA-256 در بیت‌کوین با الگوریتم ...
بیت کوین چیست و چطور کار میکند - پیش از شروع کار با رمزارزها این ...
https://avalblock.com/what-is-bitcoin/

Translate this page
بیت کوین چیست و چه کارهایی می تواند انجام دهد؟ دانستنی های اولیه ... استخراج بیت‌کوین: قسمتی دیگر از پازلی که به کارکرد بیت کوین کمک میکند. در حقیقت این ...
ماینینگ (استخراج) - درگاه پرداخت ارزهای دیجیتالی - بیت کوین
https://blog.jeeb.io/ماینینگ-استخراج-چیست-؟/

Translate this page
Sep 12, 2018 - استخراج بیت کوین چیست ؟ زنجیره بلاکچین یا همان بلاک چین به این دلیل نام گذاری شده است که بلاک های متوالی به یکدیگر مانند زنجیر پیوست داده ...
وبلاگ - وبلاگ اکسکوینو Excoino | اخبار و تحلیل خرید و فروش بیت ...
https://www.excoino.net/blog/

Translate this page
خرید بیت کوین و اتریوم ، فروش بیت کوین و اتریوم ووچر پرفکت مانی با ارزان ترین ... ارز دیجیتال استلار چیست و در حال حاضر، چرا در بین 10 ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد؟ .... راهنمای انتخاب سخت افزارهای (ماینینگ) استخراج بیت کوین.
ده نکته در مورد بیت کوین که باید بدانید! | IDPay
https://blog.idpay.ir/posts/38

Translate this page
اما بیت کوین چیست؟! ... بیتکوین توسط "استخراج کننده ها" به دست می آید و این استخراج کننده ها کسانی هستند ... مرتبط بخوانید: فین تک چیست و چه کاربردی دارد؟
مصرف برق استخراج بیت کوین چقدر است؟ - نت نوشت
https://netnevesht.com/به-گزارش-موسسه-مورگان-استنلی-بیت-کو...

Translate this page
شما هم به فکر ماینینگ بیت کوین یا استخراج اتریوم یا سایر ارز های دیجیتالی افتاده باشید، مصرف برق ... بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟
استخراج بیت‌کوین چیست و چگونه انجام می شود - ir-xe
https://ir-xe.com/استخراج-بیت‌کوین-چیست-و-چگونه-انجام-م/

Translate this page
Jul 15, 2018 - ماینینگ یا استخراج بیت کوین (bitcoin mining) شباهت بسیاری با یک قرعه کشی بسیار بزرگ دارد که در آن شما با سخت افزارهای استخراج خود با همه ...
استخراج بیت کوین چیست؟ و چگونه انجام می شود؟ | شرکت پیشرو آساک
https://pishro-asak.com/what-is-bitcoin-mining/

Translate this page
Jan 27, 2018 - بیت کوین به عنوان یک شبکه ی همتا به همتا عمل می کند. این بدین معناست هرکسی که بیت کوین را استفاده می کند بخش کوچکی از بانک بیت کوین ...
بیت کوین چیست ؟ — مجله ارز پلاس
arzplus.com/1396/11/بیت-کوین-چیست/

Translate this page
Feb 10, 2018 - برای پاسخ به این پرسش که بیت کوین چیست ابتدا باید به این موضوع ... استخراج بیت کوین به این معناست که رایانه‌های مشارکت کننده باید ...
هش در استخراج ارز دیجیتال چیست؟ | آی پی . ایکسچنج - بیت کوین
https://ipay.exchange › ... › هش در استخراج ارز دیجیتال چیست؟

Translate this page
May 5, 2018 - اگر شما هم از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال باشید، حتما عبارت هش را در این میان شنیده اید. به خصوص افرادی که به ماینینگ یا استخراج بیت کوین ...
دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیون دلاری دستگاه‌های استخراج بیت کوین در ...
blog.arzjoo.com/دستگیری-کلاهبردار-۱۵-میلیون-دلاری-دست/

Translate this page
Jun 26, 2018 - دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیون دلاری دستگاه‌های استخراج بیت کوین در چین ... قبلی « علل رکورد پایین ترین قیمت در سال ۲۰۱۸ بیت کوین چیست.
ماینینگ ( Mining ) چیست؟ | بیت کوین چیست؟ | BitCoin چیست ...
https://arsess-co.com/ماینینگ-mining/

Translate this page
Feb 3, 2018 - ماینینگ ( Mining ) در لغت به معنی استخراج کردن از یک معدن است. ماینینگ ( Mining ) در حوزه تجارت الکتریک به معنای استخراج ارز‌های دیجیتال به ...
استخراج بیت کوین چیست؟ آشنایی کلی با مراحل استخراج ( ماینینگ )
https://karmandcontrol.com › صفحه اصلی › آموزش

Translate this page
Jan 30, 2018 - یکی از اصطلاحاتی که زیاد شنیده می شود استخراج بیت کوین یا ماینینگ بیت کوین است ( Mining). اما استخراج بیت کوین چیست؟ در مطالب قبلی.
بیت کوین چیست ؟ چرا Bitcoin به محبوب ترین ارز رمزپایه تبدیل شد ؟
https://cysec-co.com/.../بیت-کوین-چیست-؟-bitcoin-محبوب-ترین-ا...

Translate this page
Jan 31, 2018 - شابد برای برخی جواب این سئوال که «بیت کوین» چیست ؟ کمی نامفهوم باشد. ... امروزه حدود ۱۶ میلیون بیت کوین استخراج شده و در حال استفاده است.
نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین یا halving چیست؟ - ماینینگ باکس
qa.miningbox.com/index.php?...استخراج-بیت-کوین...چیست؟

Translate this page
Mar 15, 2018 - هلوینگ halving چه تاثیرى بر شبکه خواهد داشت؟ ارزش بیت کوین بعداز هلوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج ... آیا استخراج بیت کوین مقرون به ...
ارز دیجیتال و «بیت‌کوین» چیست و چه تأثیری بر اقتصاد کشورها دارد ...
https://www.mashreghnews.ir/.../ارز-دیجیتال-و-بیت-کوین-چیست-...

Translate this page
Feb 12, 2018 - اکثر مردم اطلاعات دقیقی از ارزهای دیجیتال به‌ویژه بیت‌کوین ندارند و ... ماینرها یا استخراج کننده‌ها برای تایید هر بلاک در حال حاضر ۱۲٫۵ بیت کوین ...
بهترین روش کسب بیت کوین رایگان از سایت های معتبر - حرف تازه
https://harfetaze.com › تکنولوژی › ترفندها

Translate this page
Sep 3, 2017 - علاوه بر داشتن دستگاه استخراج شما نیاز به یک اینترنت با سرعت پایدار و برق دارید. این ۳ چیز برای استخراج بیت کوین کافی است. بعد از تهیه و ...
استخراج بیت کوین یا ماین کردن آن به چه صورتی انجام می شود و نیاز به چه ...
https://superfamilyprotector.com › خانه › ارز های دیجیتال

Translate this page
Dec 11, 2017 - استخراج بیت کوین چیست؟ به طور کلی یکی از راه های بدست آوردن بیت کوین استخراج بیت کوین یا ماین کردن آن می باشد. نحوه کار بیت کوین به ...
هر آنچه باید درباره بیت‌کوین بدانیم - باشگاه خبرنگاران
https://www.yjc.ir › بین‌الملل › اقتصاد بین الملل

Translate this page
Dec 1, 2017 - بیت کوین دقیقا چیست و چرا تا این حد مورد توجه قرار گرفته است؟ ... استفاده از حل معاملات ریاضی در استخراج بیت کوین موجب شده است به این ارز، ...
دستگاه استخراج بیت کوین چیست و چیکار میکند؟ - WebHostingTalk.ir
www.webhostingtalk.ir › انجمن › متفرقه › متفرقه › مباحث دیگر

Translate this page
Aug 15, 2017 - من مدتیه که دستگاه های استخراج بیت کوین رو میبینم اما متوجه نشدم دقیقا کارش چیه؟ لطفا توضیح بدین که این دستگاه دقیقا چیکار میکنه و به چه ...
بیت‌کوین چیست، چگونه کار می‌کند و از کجا آن‌را به‌دست آوریم؟ | همیار آی تی
https://www.hamyarit.com › امنیت و شبکه

Translate this page
May 25, 2017 - شاید تا به‌حال نام بیت‌کوین (Bitcoin) به گوشتان خورده باشد اما به طور ... کار آن آشنا شده و روش به‌دست آوردن (استخراج) بیت‌کوین را بررسی کنیم.
جدیدترین روش کسب درآمد از اینترنت (درامد دلاری با بیت کوین) | جی دی
https://jidi.ir/2018/.../جدیدترین-روش-استخراج-بیت-کوین-با-مرور...

Translate this page
روش جدید استخراج بیت کوین در خانه با مرورگر کاملا رایگان. در حال حاضر بیش از 2000 ارز ... ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۷. عرضه اولیه سکه یا “ICO” چیست؟ ۱۳ اردیبهشت, ۱۳۹۷ ...
واقعا بیت کوین چیست؟ - پارسیش
parsish.com/article/1392/09/bitcoin/

Translate this page
Dec 7, 2013 - بیت کوین و خالق اسرار آمیزش. بیت کوین (Bitcoin) نوعی واحد پول دیجیتال و در واقع واحد پول رایج در شبکه است. اما واقعاً بیت کوین چیست و از کجا ...
آنچه باید درباره بیت کوین بدانید - Exchanging.ir
https://exchanging.ir/بیت-کوین-2/

Translate this page
این موضوع باعث شد بسیاری از افراد با خود بپرسند بیت کوین چیست؟ .... یک گزینه استخراج بیت کوین توسط خودتان است اما این گزینه مناسب برای افراد مبتدی ...
سخت افزار استخراج بیت کوین - Cardha.com
https://www.cardha.com › آموزشی › سخت افزار استخراج بیت کوین

Translate this page
Nov 1, 2016 - برای شروع استخراج بیت کوین شما نیاز به تهیه سخت افزار استخراج بیت کوین دارید. در ابتدای ... سیستم استخراج بیت کوین ابری چیست؟
استخراج رایگان بیت کوین @bitcoin_mining_iran8 Instagram Profile ...
https://www.toopics.com/bitcoin_mining_iran8

Translate this page
2 days ago - Check photos, videos and stories from استخراج رایگان بیت کوین ... What are you waiting for?!(chek our biography) مقدار ارزش بیت کوین هر روز ...
آموزش کسب درآمد از بیت کوین - میهن ویدئو
https://mihanvideo.com/v/.../آموزش_کسب_درآمد_از_بیت_کوین

Translate this page
2 hours ago - با دیدن این ویدیو یاد می گیرید چطور از طریق سیستم کامپیوتر خانگی به یک درآمد ثابت در ماه برسید(میزان درآمد شما بسته به میزان فعالیت روزانه از ...
رکورد درآمدزایی سخت‌افزار چینی ارزکاوی دیجیتال
www.bartarinha.ir/.../رکورد-درآمدزایی-سخت‌افزار-چینی-ارزکاوی-دی...

Translate this page
2 days ago - با توجه به آنکه استخراج و ماینینگ ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده توسط دستگاه‌های ... درواقع، فناوری ارزهای مجازی از جمله بیت‌کوین ‌که یک پول رمزنگاری شده است، این امکان را به کاربران ... ارز دیجیتالی چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟
سفید کردن دندان در یک دقیقه - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=y7_yg_Clxwk
- Translate this page
‫Video for استخراج بیت کوین چیست‬‎
▶ 1:00
5 hours ago - Uploaded by Uno Alef
آدرس دانلود برنامه رسمی گوگل برای استخراج بیت کوین : https://get.cryptobrowser.site/2956369 اطلاعات بیشتر ...
افزایش سختی در استخراج بیت کوین و گذر ارزش هر واحد bitcoin از 7000 ...
https://www.gsm.ir/.../افزایش-سختی-در-استخراج-بیت-کوین-و-گذ...

Translate this page
Nov 11, 2017 - بیت کوین و سایر پول های مجازی بر خلاف ارزهای معمولی که پشتوانه شان طلاست ، به تعدادی عملیات ریاضی وابسته اند . برای استخراج ارزهای دیجیتال ...
نحوه کسب درآمدر در ماینینگ بیت کوین :: درآمد رایگان در منزل از طریق ...
cryptobitcoen.blog.ir/.../نحوه-کسب-درآمدر-در-ماینینگ-بیت-کوین

Translate this page
5 hours ago - میزان کسب درآمد از ماینینگ ( استخراج ) بیت کویین. ۹۷/۰۷/۰۸. مختصر توضیحی در مورد مفاهیم بلاکچین و ماینینگ. ۹۷/۰۷/۰۸. کسب بیت کوین رایگان از طریق ماینینگ ... بیت کویین چیست ؟ ... نحوه کسب درآمد در ماینینگ بیت کوین ...
چه چیزی به ارز دیجیتال ملی ارزش می دهد؟ - صدای ایران
sedayiran.com › صفحه نخست › اقتصادی

Translate this page
1 day ago - فروزنده دوست یادآور شد: طبق آمارها حدود 80 درصد بیت کوین‌های دنیا در ماینینگ پول‌های چین (استخرهای استخراج بیت کوین) استخراج می‌شود و الباقی آن ...
ICO( INITIAL COIN OFFERING ) چیست ؟ - کوینرپی
https://cocoiner.com › آموزش بلاک چین

Translate this page
استخراج · خانه آموزش بلاک چین ICO چیست ؟ ... پست قبلی آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در سایت (Blockchain .info) ... استخراج(mining) بیت کوین چیست؟
توکن چیست و تفاوت آن با ارزدیجیتال چیست و انواع توکن ها - کوینرپی
https://cocoiner.com › آموزش بلاک چین

Translate this page
... بوجود آمده اند. کاربرد این توکن ها مثل ارز های دیجیتال مثل بیت کوین است. ... تفاوت توکن و ارزدیجیتال چیست ؟ ... استخراج(mining) بیت کوین چیست؟ استخراج ...
۱۳ رکن اصلی اعتبار چک چیست؟ | بانک مرکزی | طلا نیوز
www.talanews.com/.../۱۳-رکن-اصلی-اعتبار-چک-چیست؟-66148.ht...

Translate this page
قیمت بیت کوین · ۱۳ رکن اصلی اعتبار چک چیست؟ دوشنبه ، ۹ مهر ۱۳۹۷ ، ۰۹:۴۳. فرستادن به ایمیل · چاپ. ۱۳ رکن اصلی چک چیست؟ طلانیوز:چک دارای ۱۳ رکن است که در ...
Computta.com — Profitable Computing Network
https://computta.com/

So What Exactly Is COMPUTTA? Computta is a first of a kind service and application created by cryptocurrency professionals to enable anyone and everyone's ...
احتمال از بین رفتن بیت کوین وجود دارد/ ارزش رمز ارز ملی منوط به پذیرش ...
https://khabarfarsi.com/u/60224235
- Translate this page
1 day ago - احتمال از بین رفتن بیت کوین وجود دارد/ ارزش رمز ارز ملی منوط به پذیرش .... وی در ادامه گفت: وقتی سوژه ها به طور کامل استخراج شد، این موارد را با ... پیشنهاد شما در راستای همگرایی بیشتر و دیده شدنِ یکسان و عادلانه همه شهروندان چیست؟
کسب درامد از اینترنت استخراج بیت کوین - Bit Coin Miner - سی کلیپ
cclip.ir/v/154954/
- Translate this page
‫Video for استخراج بیت کوین چیست‬‎
▶ 20:40
3 hours ago
کسب درامد از اینترنت استخراج بیت کوین - Bit Coin Miner ... گذاری بین المللی به دلار استخراج بیت کوین چیست و عمل ماینینگ بیت کوین چگونه ایجاد کسب درآمد ...
چه چیزی به ارز دیجیتال ملی ارزش می دهد؟ | تی نیوز
tnews.ir › صفحه نخست › اقتصادی

Translate this page
1 day ago - وی با بیان ایکه بیت کوین (مشخصا بیت کوین) فعلا قابلیت پول ... در ماینینگ پول‌های چین (استخرهای استخراج بیت کوین) استخراج می‌شود و الباقی آن ها در امریکا و برخی کشورهای دیگر استفاده می شود. پیش بینی می شود تا سال 2020 قیمت هر بیت کوین به 100 یا 200 هزار .... علت دیرکرد بررسی لایحه CFT چیست؟
Photos about #cryptotab on Instagram
https://www.webstagram.pro/cryptotab

Translate this page
این فرصت شغلی را از دست ندهید آموزش رایگان استخراج بیت کویین مناسب ... آموزش رایگان استخراج بیت کوین مناسب جوانای جویای کار تنها نیازمند لپ تاپ و با کامپیوتر معمولی وصل به اینترنت بدون نیاز به سرمایه , هزینه و. .... What is bitcoin?
فیلم: استخراج بیت کوین با PC / ویدیو کلیپ | مگیفا
magifa.com/video/23215034
- Translate this page
‫Video for استخراج بیت کوین چیست‬‎
▶ 8:20
11 hours ago
برای دانلود نرم افزار استخراج میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید : https://get.cryptobrowser.site/2943365 هرگونه سوالی در مورد بیتکوین و این ...
فیلم: استخراج بیت کوین / ویدیو کلیپ | مگیفا
magifa.com/video/23219169
- Translate this page
‫Video for استخراج بیت کوین چیست‬‎
▶ 6:01
11 hours ago
بدون پرداخت هزینه و صرف وقت بیت کوین استخراج کنید. پس جهت سود رسی سریع از لینک زیر اقدام کنید : https://get.cryptobrowser.site/3063393 -
فیلم: اموزش استخراج بیتکوین / ویدیو کلیپ | مگیفا
magifa.com/video/23187103
- Translate this page
‫Video for استخراج بیت کوین چیست‬‎
▶ 8:22
11 hours ago
سلام دوستان اموزش کامل ماینینگ بیتکوین با برنامه کریپتوتب لینک دانلود نرم افزار اینم لینک دانلود برنامه ...
تست نت اتریوم مبتنی بر بلاک چین چیست؟ - معرفی شبکه تست یا ...
irrdc.ir/2018/10/.../محیط-تست-نت-اتریوم-مبتنی-بر-بلاک-چین-ی...

Translate this page
5 hours ago - شبکه اصلی یا mainnet چیست؟ mainnet در واقع یک ... در حالیکه بیت‌کوین در حال حاضر تنها 7000 گره را تأیید کرده است. Ethereum در حال حاضر ...
فیلم: سایت استخراج بیت کوین / ویدیو کلیپ | روزانه
rouzane.com/video/9956415

Translate this page
3 days ago - حتما تا اخر نگاه کنید -
آموزش استخراج بیت کوین
miningbtc.rozblog.com/post/3

Translate this page
3 hours ago - آموزش صفر تا صد کار با بیت کوین و استخراج آن با رایانه شخصی 0 نظر با سلام امروز میخوام یکی از راه های فوق العاده ساده استخراج بیت کوین رو ...

نظرات (۳)

سلام خدمت همه دوستان عزیز
من یه چند سالی هستش که با این چیزا سروکار دارم
خیلی از راه ها رو هم رفتم و برگشتم
خواستم بهتون بگم که الکی وقتتون رو جاهای دیگه تلف نکنین چون بعد یه مدت نتیجه نمیگیرین و کلا بیخیال قضیه میشین
تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
تنها کاری که باید حقیقتا انجام بدین 10 نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین گه فکر نمیکنم زیاد باشه
من الان چیزی حدود 340 نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر  ماه چیزی حدود 2.5 میلیون از این مرورگر بدست میارم
اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی 3 تا 4 ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده. تمام
لینک مرورگر کریپتوتب رو هم براتون میزارم تا راحتتر بهش دسترسی داشته باشین
https://cryptobrowser.site/en/9083393/

سلام، لطفا در مورد تبدیل وب مانی به بیت کوین هم بنویسید. از راه وب مانی میشه بیت کوین را به نسبت روش های دیگه با قمیت مناسب تری خرید و از این جهت خیلی ارزش داره. برای خرید وب مانی مانکس724 به نظرم بهترین گزینه هست اگر خواستید امتحان کنید.

سلام

ممنون از مطلب خوبتون

آیا  مرورگر کریپتوتب کلاهبرداریه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی